Swingarm Honda vf750c magna 1983

20 jul 2022
67
7
Hallo allemaal,

Wederom een vraag over de magna, ik probeer de achterbrug te verwijderen, deze is rot en komt een ander in. Nu blijft de knie, of hoe je dat ding noemt, in de achterbrug zitten. De aandrijfas heb ik eruit maar niet alles is meegekomen. Hierdoor krijg ik geen beweging genoeg in de achterbrug om hem te verwijderen. Als ik info inwin op youtube, komt de “knie” ook mee. Iemand top hoe de achterbrug eruit te krijgen.

bvd Erwin
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    268,6 KB · Weergaven: 33
  • image.jpg
    image.jpg
    135,5 KB · Weergaven: 30
  • image.jpg
    image.jpg
    309,9 KB · Weergaven: 29
  • image.jpg
    image.jpg
    253,4 KB · Weergaven: 29
Hallo allemaal,

Wederom een vraag over de magna, ik probeer de achterbrug te verwijderen, deze is rot en komt een ander in. Nu blijft de knie, of hoe je dat ding noemt, in de achterbrug zitten. De aandrijfas heb ik eruit maar niet alles is meegekomen. Hierdoor krijg ik geen beweging genoeg in de achterbrug om hem te verwijderen. Als ik info inwin op youtube, komt de “knie” ook mee. Iemand top hoe de achterbrug eruit te krijgen.

bvd Erwin
Top = tip
 
Ben toevallig wat spullen aan het sorteren

IMG_20221007_105034.jpg


Hoewel het er niet makkelijker op wordt, moet het niet onmogelijk zijn om de brug met kruiskoppeling in het blok te demonteren.
De koppeling heeft best wat vrije ruimte, je zult de brug alleen in de juist richting (dus recht naar achteren) moeten bewegen en je kan hem niet teveel kantelen.

Deze brug heb ik eventueel ook over btw.
 
Ben toevallig wat spullen aan het sorteren

Bekijk bijlage 1811133

Hoewel het er niet makkelijker op wordt, moet het niet onmogelijk zijn om de brug met kruiskoppeling in het blok te demonteren.
De koppeling heeft best wat vrije ruimte, je zult de brug alleen in de juist richting (dus recht naar achteren) moeten bewegen en je kan hem niet teveel kantelen.

Deze brug heb ik eventueel ook over btw.
Ik heb de rubber opzij geschoven en de kruiskoppeling zo van het blok af kunnen tikken, je kan er niet makkelijk bij maar toch (wederom) gelukt.
Bedankt voor je bericht
 
Terug
Bovenaan Onderaan