Hallo
Ik heb een ktm sx250 met 300 cc cilinder erop en een get cdi en hgs en vhm cilinder kop erop uit 2018 maar een paar maanden geleden dacht ik koop ik een membraan van vforce erbij voor een betere gasreactie maar naar een paar keer rijden begon hij te pingelen zag ik met het verwisselen van de zuiger na het inrijden en paar uur later viel hij elke keer weg met hoge toeren toen kwam ik erachter dat mijn membraan kapot was er een hoek eraf gebroken was ook was de keering aan het lekken aan de onstekingskant dus zodoende het blok weer uitelkaar ook maar meteen een nieuwe drijfstang erin membraanplaatjes en ook weer een nieuwe zuiger want had weer gepingelt toen hoorde ik van iemand dat de teflon opvulbussen in de krukas eruit te halen of een 5 mm opvulplaat onder het membraan door teveel carter druk
Dus heb de bussen maar verwijderd omdat hij toch uitelkaar geperst moest worden
Nu weer een aantal uren gereden te hebben het pingelen is weg alleen sinds gister in hoge toeren viel hij weg en kreeg toen ik hem uitzette niet meer gestart kwam ik erachter dat het membraan weer kapot is bijna een half plaatje
Al met al alleen maar ellende met het vforce4 membraan zou iemand weten hoe dat kan komen
vantevoren heb ik hier nooit last van gehad tewijl bijna iedereen in de cross met een vforce rijd
Heeft iemand ervaring met de boyese membranen?
Ik heb een ktm sx250 met 300 cc cilinder erop en een get cdi en hgs en vhm cilinder kop erop uit 2018 maar een paar maanden geleden dacht ik koop ik een membraan van vforce erbij voor een betere gasreactie maar naar een paar keer rijden begon hij te pingelen zag ik met het verwisselen van de zuiger na het inrijden en paar uur later viel hij elke keer weg met hoge toeren toen kwam ik erachter dat mijn membraan kapot was er een hoek eraf gebroken was ook was de keering aan het lekken aan de onstekingskant dus zodoende het blok weer uitelkaar ook maar meteen een nieuwe drijfstang erin membraanplaatjes en ook weer een nieuwe zuiger want had weer gepingelt toen hoorde ik van iemand dat de teflon opvulbussen in de krukas eruit te halen of een 5 mm opvulplaat onder het membraan door teveel carter druk
Dus heb de bussen maar verwijderd omdat hij toch uitelkaar geperst moest worden
Nu weer een aantal uren gereden te hebben het pingelen is weg alleen sinds gister in hoge toeren viel hij weg en kreeg toen ik hem uitzette niet meer gestart kwam ik erachter dat het membraan weer kapot is bijna een half plaatje
Al met al alleen maar ellende met het vforce4 membraan zou iemand weten hoe dat kan komen
vantevoren heb ik hier nooit last van gehad tewijl bijna iedereen in de cross met een vforce rijd
Heeft iemand ervaring met de boyese membranen?