SXV Topic 5!

Had die motorolie in de bak gepompt ofzo?

weet ik niet zeker. had hem net aan de telefoon en hij zij dat er wel meer olie in de bak zat dan hoort, maar hij ook dat hij nergens rare dingen zag.. zal zaterdag nog eens vragen int echt want aan de telefoon kon ik hem ook niet zo goed verstaan met n´s Vlaamse accent :')
 
weet ik niet zeker. had hem net aan de telefoon en hij zij dat er wel meer olie in de bak zat dan hoort, maar hij ook dat hij nergens rare dingen zag.. zal zaterdag nog eens vragen int echt want aan de telefoon kon ik hem ook niet zo goed verstaan met n´s Vlaamse accent :')

Haha, ricky zorgen maken om niks ;(
 
zo weer geknutseld en geen lompe knippers meer komt de dubble uitlaat beter tot zijn recht
full
 
Achterlicht zit op het profiel waar de knippers inzitten met afstandbussen vast samen met de kentekenplaat houder de knippers zitten gewoon in de rubbers vast zijn steekfittingen met kabel eraan gesoldeerd ivm plaats geen conectors.
En het geheel zit met de 2 bouten vast waar de kap ook orgineel vast zit
netties!

hoe heb jij het gemonteerd onder de kap??
 
aah ok!

komt ie dan op deze hoogte te hangen of een stuk eronder??

ik heb m namelijk strak onder de achterkap zitten.. heb de montagestuds van de achterkap door de houder heen gedremeld waardoor de unit in feite los maar toch vast zit :+
 
Zo op deze hoogte blijft het
aah ok!

komt ie dan op deze hoogte te hangen of een stuk eronder??

ik heb m namelijk strak onder de achterkap zitten.. heb de montagestuds van de achterkap door de houder heen gedremeld waardoor de unit in feite los maar toch vast zit :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan