SXV Topic 6!

Een meeting lijkt me ook wel leuk! Maar wil geen teering end rijden. ergens in de buurt van A'dam? kun je je oude velgen nog eens bewonderen Thom! :P
 
zwolleh!

Nieuwegein is beste lokatie ;)

centraal en zijn ook mooie wegen :) lekdijk in handbereik en kunnen zo afdalen naar de waalbandijk waar het ook heerlijk rijden is :)
 
Hallo loite, ik heb nog een sxv 2007 in onderdelen te koop. Ik denk dat velen van jullie al diverse advertenties gezien hebben op marktplaats van wat ik aanbied. Ik zal hier ook het 1 en ander aanbieden. De wielen hou ik zelf voor mijn 2e sxv. betreft onderdelen:

- motorblok 450 uit 2007
- akraprovic susteem
- remmerij
- voorvork
- frame
- achterbrug
- startrelias
- stuur
- radiateurs
- assen
- pro link
- olieresevoir
- ecu met vdb mapping
- skidplate
- diversen plastic
- alluminium skidplate

En nog veel meer!! Vraag maar raak. Als je iets nodig hebt geef een gil.
 
Ben hier de enige sxv rijder in noord holland lijkt wel.. hoewel zag ik er van de zomer nog 1 voorbij knallen op t wieltje op A9.. verder veel ktms en ander speelgoed.. maar die jongens rijd je voorbij alsof ze stilstaan. en zo is er weer een dag!
 
ik ben er gister achter gekomen dat rijden op de sxv + dronken = geen goeie combi! de one night stand waar ik vandaan kwam echter wel..

weer een theorie om over na te denken!

Ps. ze werd geil achterop: Manon: "wat trilt dat ding aahh kom zowat klaaarrr"
 
ik ben er gister achter gekomen dat rijden op de sxv + dronken = geen goeie combi! de one night stand waar ik vandaan kwam echter wel..

weer een theorie om over na te denken!

Ps. ze werd geil achterop: Manon: "wat trilt dat ding aahh kom zowat klaaarrr"

Je bent wel knap dom dat je het eerst moet proberen om er achter te komen dat drank en rijden geen goede combi is.
 
Mannen, beter laat dan nooit maar de beste wensen enzo! Ik moet helaas mededelen dat mijn SXV plaats heeft gemaakt voor een Japponees.. Mooie GSX-R600 k6 met 8k op de teller in de schuur staan nu. Ik blijf af en toe kijken hier uiteraard.. Dank voor alle hulp de afgelopen tijd sowieso! Keep on trucking enzo..! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan