SXV Topic 7!

DRD

MF veteraan
5 jul 2007
1.095
3
28
omg. Breda
Nu we het toch over stickersets hebben :)

Weet iemand een adresje? Ik heb namelijk al langere tijd de wens een andere stickerset op mijn sxv te plakken maar als je een sxv hebt blijkt internet niet echt je beste vriend te zijn heb ik vaak gemerkt 🤔

Ook zou ik nog zon circuit nummerplaat met bijbehorend voorspatbord willen maar dat krijg ik ook niet makkelijk gevonden.

Bestaan er uberhaupt aftermarket plastics voor een sxv of ben je gedoemd tot OEMparts?

B-Art

MF veteraan
25 nov 2002
4.284
0
Bezoek Site
Nu we het toch over stickersets hebben :)

Weet iemand een adresje? Ik heb namelijk al langere tijd de wens een andere stickerset op mijn sxv te plakken maar als je een sxv hebt blijkt internet niet echt je beste vriend te zijn heb ik vaak gemerkt 🤔

Ook zou ik nog zon circuit nummerplaat met bijbehorend voorspatbord willen maar dat krijg ik ook niet makkelijk gevonden.

Bestaan er uberhaupt aftermarket plastics voor een sxv of ben je gedoemd tot OEMparts?
Gedoemd tot OEM....

Circuit nummerplaten zijn nog wel te krijgen. Wat betreft stickersetje, MKS graphics of DWS decals :Y

Diverence

MF veteraan
28 mrt 2010
2.046
0
26
Hasselt
Goedenavond oud mede *XV rijders :D

Sinds JAAAAAAAAAAREN ook maar weer eens komen kijken hiero..

Wellicht iemand hier die weet waar de SXV 450 MS-TN-18 gebleven is danwel rond rijdt hedendaags?
(mis m'n oude beestje wel enorm opzich! :+ )

Zie in elk geval dat er hier weer nieuwe gezichten bij gekomen zijn en sommigen ook zijn vertrokken :? :W

in elk geval, houdoe en tot ziens! :o :)