SXV Topic 7!

full



Voor spatbord met Plasti Dip zwart gespoten :) wat vinden jullie ??
 
Laatst bewerkt:
Gister ook eerste stukje weer gereden, even na me broertje en het hok weer voorzien van verse olie en filtertje. Tot me verbazing sloeg hij in 1 keer aan *O* .

Nu alleen weer wachten op goed weer..... B|
full
 
Hallo mannen,

ik leef ook nog, mijn SXV leeft ook nog dus mag ik officieel meeposten.

j.l. nog gereden en ik moest weer ff wennen maar het bevalt nog steeds.

binnekort nieuwe olie. wat klein onderhoud. en dan is het weer tijd voor een meeting..


xx
 
Hallo mannen,

ik leef ook nog, mijn SXV leeft ook nog dus mag ik officieel meeposten.

j.l. nog gereden en ik moest weer ff wennen maar het bevalt nog steeds.

binnekort nieuwe olie. wat klein onderhoud. en dan is het weer tijd voor een meeting..


xx

Sowieso!
 
Toevallig staat er net eentje op marktplaats. Zelf kijk ik namelijk ook wat langer naar een SXV. Maar laat dit er nu net eentje zijn welke ik, persoonlijk, niet mooi vind. Ik ben geen fan van die zwarte wielen en wat ik juist zo geil vind van die SXV's is die die weggewerkte uitlaat. Hier woont zo'n toeter op. |(

Of deze de fabrieksmodificaties gehad heeft, staat er niet bij.
 
Toevallig staat er net eentje op marktplaats. Zelf kijk ik namelijk ook wat langer naar een SXV. Maar laat dit er nu net eentje zijn welke ik, persoonlijk, niet mooi vind. Ik ben geen fan van die zwarte wielen en wat ik juist zo geil vind van die SXV's is die die weggewerkte uitlaat. Hier woont zo'n toeter op. |(

Of deze de fabrieksmodificaties gehad heeft, staat er niet bij.

Ik heb nog wel een originele uitlaat liggen!
 
Toevallig staat er net eentje op marktplaats. Zelf kijk ik namelijk ook wat langer naar een SXV. Maar laat dit er nu net eentje zijn welke ik, persoonlijk, niet mooi vind. Ik ben geen fan van die zwarte wielen en wat ik juist zo geil vind van die SXV's is die die weggewerkte uitlaat. Hier woont zo'n toeter op. |(

Of deze de fabrieksmodificaties gehad heeft, staat er niet bij.

ik ruil die toeter zo met je om voor origineel wat jij mooi vindt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan