GianniAvallone
Rookie
- 19 jul 2018
- 8
- 0
Dag mede sxv liefhebbers,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Gianni 21 en werkzaam in de zorg.
Ik heb bijna twee jaar een sxv 550 in bezit.
Na aankoop motorblok bij filip engels laten reviseren omdat die koppakkingen erdoor vrat.
Echter is dit na revisie niet weg gebleven. Ik had al die tijd een kapotte radiateur welke nu vervangen is. Filip beweerd echter dat er een kans aanwezig is dat mijn carters moe zijn.
Heeft iemand hier ooit van gehoord? Dat ze cilinderbussen inzakken door metaalmoeheid bij warme motor en daardoor de koppakking kunnen doen breken?
Hopelijk kan iemand mij hier mee over vertellen.
Gianni
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Gianni 21 en werkzaam in de zorg.
Ik heb bijna twee jaar een sxv 550 in bezit.
Na aankoop motorblok bij filip engels laten reviseren omdat die koppakkingen erdoor vrat.
Echter is dit na revisie niet weg gebleven. Ik had al die tijd een kapotte radiateur welke nu vervangen is. Filip beweerd echter dat er een kans aanwezig is dat mijn carters moe zijn.
Heeft iemand hier ooit van gehoord? Dat ze cilinderbussen inzakken door metaalmoeheid bij warme motor en daardoor de koppakking kunnen doen breken?
Hopelijk kan iemand mij hier mee over vertellen.
Gianni