sxv topic III = 3

imagecs.jpg


zo staat die van mij er momenteel bij voor dit seizoen weer klaar voor wat km's.
 
Mooi ding man! nog dikke film gemonteerd? :P

Die velgjes zijn niet heel goedkoop hoor, gewoon normaal. In de uk kan je voor 300-400 pond thalon excels halen..
 
Vandaag ook ff stuk wezen knallen! Was wel weer ff lekker :)
17 tands is wel rilaxed, geen gedoe met de geleider en je kan prima met de supersports meekomen :)
 
motor 2 doet het ook weer, alleen de kroonplaten nog monteren/aanpassen :X
olie + filter ververst
misschien naar de potterdijk volgende week })
 
in de uk ja, maar we zijn nu in nederland en voor nederlandse begippen zijn ze goedkoop.

ja, en dus ben je een .. niet zo slim.. als je ze hier koopt voor het dubbele, maar iedereen moet zelf weten.



Heb super dag gehad in emmen! paar snelle jongens, maar ik had toch geen referentie, dus niet aan gestoord! Slicks worden lekker warm op de baan
 
ik had vandaag trouwens, onder volle belasting, 96db met me silmoto en piperX filter.
Ik heb een Silmoto zonder powerbulb's.. Met moeten ze nog stiller zijn
 
Laatst bewerkt:
ja, bedoel dat ik zonder heb, en daarmee 96 onder belasting aan rand van baan had.. Inderdaad, met moet het nog stiller zijn
 
Geen idee hoeveel de mijne maakt,

Maareh Haye goed dagje gehad vandaag dus? Blokje loopt lekker?

Morgen mijn blok naar gwr brengen.

Edit: bijna nieuw topic :+ *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja nog ff spammen en dan nieuw topic :D hoop dat ik lekker genoeg heb gereden om er een mooie foto uit te slepen, haha :)

5 sessies gereden vandaag, waarvan de 3e het lekkerste ging. De eerste was nog beetje koud en echt heel erg wennen, je kan veel meer met zo'n machien als dat je denkt :P en de laatste twee werd ik moe denk ik, en kwamen er aardig wat foutjes in (mis schakelen, bochtjes net wat te krap, voet terugzetten op achterrem ipv stepje :P )
 
Laatst bewerkt:
Witte prut aan het oliedopje na olie (warm) ververst te hebben. Radiateur zat nog vol. Kut maarja niks aan te doen.

Beter ff onder handen laten nemen, zat er nog aan te denken om hem naar cal te verzenden maar ben er vanaf gestapt. Geen risico met schade door transport (wat Haye dus had) en waarom verzenden als er een andere goede bouwer 8 km van je huis vandaan zit ;)

Gister naar de werkplaats geweest, glenn was net weg. Wel nette werkplaats daaro :Y
 
Maar hij lekt kvs naar buiten toe? bij de koppakking? zou daar ook olie kunnen lekken of is dat technisch niet mogelijk? (naar buiten toe dan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan