sxv topic III = 3

Nee even er vanaf gestapt, heb eerst een FZ1 gekocht maar in het voorjaar komt er zeker een SM! FZ1 is een ideale allround motor maar ding loopt veelste snel voor mij :X

Hoor nog steeds teveel negatieve verhalen over de SXV en vind het zonde om een nieuwe te kopen. Ik ga daarom kijken naar een KTM 625 of een lekkere goedkope DR-Z 400 :')

Jij hebt ook al een aardige waslijst aan motoren.
Die je in je bezit gehad hebt :P
 
Hier een foto van het verschil in dikte van het systeem.
De bovenste is de Akra en de onderste originele bocht.
full
 
dat valt nog niet mee met 1 pk ben ik bang *D
Nou ik denk niet dat i dat is want een brommer mag maar 1,5 Kw wezen dus zou die spartamet 80Km/h lopen als hij 1 Pk zou zijn :}
Ik heb vroeger wel eens een kettingzaar van 45cc op een fietsbegagedrager gemonteerd nou dat ging aso hart alleen remmen was |( :')
 
Laatst bewerkt:
Hè Deniss veel plezier met de AKRAPOVIC je zult het verschil wel merken ;)
Ik hoor het wel als je nog vragen hebt,
Wel opletten dat de benzineslang niet tegen de uitlaatbocht komt van de achterste cilinder want das gevaarlijk warm,

Was paar dagen weg maar heb de uitlaat net bij de buren opgehaald (was daar bezorgd) maar ziet er goed uit! Erg mooie uitlaat. Kan niet wachten totdat deze is gemonteerd.
Nu nog wat andere spulletjes bestellen en dan lekker paar avondjes sleutelen. Weet alleen niet niet welke tandwielset ik wil bestellen. Zou jij misschien nog willen kijken welke maar je voor hebt, dus hoeveel tands? Als dat 16 is, dan bestel ik 16/40.
Wat ik nog wil instellen is de vering. Heb jij (of iemand anders) de instellingen van de vering keer genoteerd? Dit is natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van de rijomstandigheden maar de instellingen voor sportief straatgebruik en voor een bestuurdersgewicht van 90kg.
 
Was paar dagen weg maar heb de uitlaat net bij de buren opgehaald (was daar bezorgd) maar ziet er goed uit! Erg mooie uitlaat. Kan niet wachten totdat deze is gemonteerd.
Nu nog wat andere spulletjes bestellen en dan lekker paar avondjes sleutelen. Weet alleen niet niet welke tandwielset ik wil bestellen. Zou jij misschien nog willen kijken welke maar je voor hebt, dus hoeveel tands? Als dat 16 is, dan bestel ik 16/40.
Wat ik nog wil instellen is de vering. Heb jij (of iemand anders) de instellingen van de vering keer genoteerd? Dit is natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van de rijomstandigheden maar de instellingen voor sportief straatgebruik en voor een bestuurdersgewicht van 90kg.
Bij mij zit er 16 op van voren.
Veerinstelingen is erg persoons gebonden.
Ik herinner me dat ze busjes in de voorvork deden voor hogere veerspaning :?
Vraag het anders aan koekeroe of kijk in de oude topic,s koekeroe in "Aprilia SXV"
En laat eens een fototje zien of moet hij eerst af zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan