Sygic aanbieding

Heb Sygic een paar jaar terug gekocht. Vreemd genoeg verdwenen er na een tijdje functies die je vervolgens weer kunt kopen. Dingen als de huidige maximale snelheid.

Ook regelmatig reclame voor de andere functies.

Gebruik tegenwoordig google map. Als ik een stuk het buitenland in ga installleer ik hem waarschijnlijk weer maar op dit moment met roaming en het formaat van een beetje databundel heb ik hem geeneens geïnstalleerd staan.

db
 
Voor de rest heb ik ooit een vergelijkbaar bedrag betaalt en ook tijden gebruikt voor simpele A B navigatie.

db
 
ik gebruik tomtom maar heb sygic als reserve, soms kan ik iets niet vinden met tomtom maar wel met sygic.
routes importeren gaat wel iets lastiger, maar het kan.
voor mensen die met de telefoon willen navigeren en niet te veel willen betalen, is dit echt een aanrader (IMO)
 
Heb Sygic een paar jaar terug gekocht. Vreemd genoeg verdwenen er na een tijdje functies die je vervolgens weer kunt kopen. Dingen als de huidige maximale snelheid.

Ook regelmatig reclame voor de andere functies.

Gebruik tegenwoordig google map. Als ik een stuk het buitenland in ga installleer ik hem waarschijnlijk weer maar op dit moment met roaming en het formaat van een beetje databundel heb ik hem geeneens geïnstalleerd staan.

db
Ik heb Sygic al flink wat jaren en nog nooit last gehad van verdwenen functies, alles wat betaald is blijft er gewoon instaan, ook na een herinstallatie.
Ik gebruik Sygic op de telefoon en vind dit een fantastisch en zeer aan te raden programma wat echt perfect werkt.
 
Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd met de betaalde versie van Sygic op mijn Samsung A6, als ik maar naar het icoontje kijk wordt mijn telefoon 20 graden warmer, kan mijn processor het niet aan??? Ik vind net weer grappige dingen zoals koppelingen met Kurviger en wellicht komt er weer een reden om Sygic te gaan hergebruiken, nu wil ik er niet aan vanwege de warmteontwikkeling met een daaraan vermoedelijk gekoppeld stroomvernruik. Of ben ik te bang?
 
als ik maar naar het icoontje kijk wordt mijn telefoon 20 graden warmer, kan mijn processor het niet aan???
Alleen kijken naar het icoontje lijkt me zeer sterk, met het gebruik van het icoontje kan ik me wel iets voorstellen.
Je toestel moet gewoon even goed zoeken en wordt daardoor wat warmer, maar dat zal heus wel weer afnemen bij het normaal gebruik van Sygic.
 
Alleen kijken naar het icoontje lijkt me zeer sterk, met het gebruik van het icoontje kan ik me wel iets voorstellen.
Je toestel moet gewoon even goed zoeken en wordt daardoor wat warmer, maar dat zal heus wel weer afnemen bij het normaal gebruik van Sygic.
Ook hier is het begrip beeldspraak verdwenen...

Ik zal het eens wat langer aanzetten. Het is me trouwens gewaar geworden omdat die telefoon warm werd zonder dat ik wist wat er aan de hand was. Dan kwam ik er achter dat op één of andere manier Sygic gestart was.
 
Ik heb ook goede ervaringen met Sygic, al gebruik ik het sinds in een tomtom voor de motor en auto heb als aanvulling. Vooral voor de motor mis ik de leuke routes optie.
Het warm worden heb ik ook wel eens last van gehad (maar vooral als de telefoon ook vol in de zon staat). Volgens mij kan je bij Sygic ook instellingen aanpassen in de weergave. 3d versus 2d bijvoorbeeld. Mogelijk helpt het iets als je dit op de lichtste instellingen zet.
 
Nou de proef op de som, ik heb een (oude?) bestemming in Delft erinstaan, kijken wat-ie er mee doet. Ik ben trouwens aan TomTom blijven hangen omdat ik die met 1 druk op het beelscherm kon laten wisselen tussen Navigatie en de weergave van de hele route, navigatie heb ik op de lange afstand niet nodig en als ik bèna ben waar ik zijn moet schakel ik om naar Navigatie. Nu zie ik dat Sygic daar ook een ééndrukknop voor heeft 😍 😍. Ik was best blij met Cygic, Ik koop het natuurlijk niet voor niets.
 
Na 3 a 4 uur is toch die telefoon opvallend warmer dan normaal, de accu is ook niet voller geworden aan de computer... Ik ga nog een beetje experimenteren, eerst maar de Phone aan een 2.1 ampere lader
 
Vooral ook door opladen van je toestel wordt het al warmer, dan nog een navigatieprogramma en wordt alles nog warmer.
Telefoon goed opladen, laten afkoelen, Sygic starten en dan kijken wat je toestel doet.
 
Vooral ook door opladen van je toestel wordt het al warmer, dan nog een navigatieprogramma en wordt alles nog warmer.
Telefoon goed opladen, laten afkoelen, Sygic starten en dan kijken wat je toestel doet.
Ga ik proberen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan