Sym Cruisym 300i

Het wordt nog gezellig begin a.s. maand op de Intermot,
naast de presentatie van deze Sym Cruisym 300 2017 "Maxi-Scooter Sport GT met Euro 4", is er ook de presentatie van de Kymco AK550, en mogelijk ook die van de Honda ADV en de Yamaha X-Max Euro4 2017,
De Honda en de Yamaha zouden evt. ook pas te zien zijn @ EICMA
 
Laatst bewerkt:
ik vind het de mooiste 300cc op het moment als de kwaliteit en prijs ook goed zijn ,en de nieuwe x max zag ik op spyfoto's is niet zo heel vernieuwend .
en ook zeer benieuwd naar de nieuwe honda want die past in mijn straatje.
en de nieuwe kymco zal ongetwijfeld heel mooi zijn in het echie .
 
ik vind het de mooiste 300cc op het moment...


Om precies te zijn is hij 278.3cc

Er zitten ook een paar leuke details in verwerkt zoals voor en achter een camera.
In het Sym 500 concept model zat ook al een ingebouwde camera, alleen horen we even niets
van dit model... maar zelfde geld voor de lichte BMW scooter... mogelijk beiden op EICMA??

Terug naar de Sym Cruisym 300i
Camera opnames of live beelden kun je monitoren in het middelste display van de cockpit.
Ook zit er een bluetooth in gebouwd waarmee je je gsm kan bedienen, en ik zie ook icoontjes van o.a. Line en Messenger, maar geen idee in hoeverre je hiermee ook kan appen?
Berichten van Line en consorten zijn wel leesbaar in je scherm.

image.php


image.php


image.php


image.php


image.php


image.php



pic source: Jorsindo
 
Laatst bewerkt:
Dat kom ik niet tegen?
Wat er ook nog in het display te zien is, is een "self-checking vehicle failure status"

Lees ook dat dit model nog niet helemaal klaar is, zo zouden in de buddybak 2 integraal helmen passen, maar dat ging tijdens de test niet helemaal goed dicht.
Reactie van Sym was dat de helmbak nog dieper zou worden gemaakt en dit niet de uiteindelijke versie van de helmbak zou zijn.

[科隆機車展] SYM 新黃牌大羊 CruiSYM 300
 
Laatst bewerkt:
Ook ik vind deze motorscooter een van de mooiste. Ik heb wat met de Taiwanese merken Sym en Kymco. Op een of andere manier vind ik ze mooier dan de Japanse en Europese concurrentie..
 
Weet iemand misschien al wat de specificaties zijn van deze geweldig mooie motorscooter? Pk's, gewicht etc?

ben zo benieuwd.....

cheers
 
Laatst bewerkt:
He Teun,
Wij hebben elkaar vandaag gemist. Moest eerst de dealer (of misschien beter standhouder) wijzen op de camera. Persoonlijk vind ik de zit niet geweldig.Zit een beetje op de scooter ipv erin.., mijn benen komen gewoon niet lekker uit. Wel veel scooter voor die prijs.

Mish
 
Laatst bewerkt:
camera's ;)

Had trouwens verwacht dat dit de nieuwe optimale 'beenruimte scooter' zou zijn als je hem op plaatjes bekijkt.
Nou bedenk ik me wel dat jij dacht ik ook niet de kleinste bent, waarschijnlijk rond de 184cm of zo?

mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Ok, meerdere zelfs :)

Klopt, ik ben 1,93. Op de X-Max zat ik beter. Maar goed, het blijft een prachtige scooter. Ook prettig geprijsd. :)

Mish
 
Best wel jammer eigenlijk. Had veel van deze scooter verwacht, maar sorry hoor dat felle glimmende lippenstift rood, echt vreselijk. Hier gaan ze de Europese markt niet mee winnen, dan snappen ze het het bij Yamaha toch een stuk beter ondanks dat deze dan een stuk duurder is.
Moet ook zeggen dat het inderdaad zoals al aangegeven is erg plastic allemaal aanvoelt en er uit ziet.
 
Vandaag wel iemand gesproken die de Cruisym na 2500 km heeft ingeruild voor een Kymco Xciting 400.
Reden: goedkope, plastiekerige afwerking, rijkwaliteit ondermaats.
 
Iemand ervaring met de nieuwe Cruisym 125?

Bijna ieder als de 300 behalve de motor en de uitlaat uiteraard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan