Sym Fiddle 3 125cc

Ik zie mij in de toekomst ook wel op een Fiddle rijden, Hier in België is de Fiddle 5 uit, met Euro 5 norm, echt een mooie scooter! Maar het zal wel nog een aantal maandjes duren voordat deze bij de meeste dealers staat denk ik, ze willen eerst af van de Euro 4 stock die ze volgend jaar niet meer mogen verkopen. Misschien dat ik in de toekomst mijn Sym Mio ervoor inruil.

SYM_Fiddle4_PrimaveraBlue_2020_Langle_2560px.jpg
 
ik heb de K nog maar wel scooter erbij :] ( zie onderschrift)
K en R hadden veel onderhoud nodig dus toen voor keuze wat wil ik en waar heb ik last van. ik heb last van het koppelen en dat ging bij k beter dan bij r. maar cvt is prima. ik heb 300cc dus ik kan redelijk meekomen met de motor jongens.
 
Ik zie mij in de toekomst ook wel op een Fiddle rijden, Hier in België is de Fiddle 5 uit, met Euro 5 norm, echt een mooie scooter! Maar het zal wel nog een aantal maandjes duren voordat deze bij de meeste dealers staat denk ik, ze willen eerst af van de Euro 4 stock die ze volgend jaar niet meer mogen verkopen. Misschien dat ik in de toekomst mijn Sym Mio ervoor inruil.

SYM_Fiddle4_PrimaveraBlue_2020_Langle_2560px.jpg
Dat zal de Fiddle IV (4) zijn die je bedoeld...
Erg mooie scooter...
De 3 bevalt mij prima, dus gok dat de 4 niks minder zal zijn.
 
Dat zal de Fiddle IV (4) zijn die je bedoeld...
Erg mooie scooter...
De 3 bevalt mij prima, dus gok dat de 4 niks minder zal zijn.
Volgens mij had die fiddle 4 het watergekoelde blok die ook onder de jet14 LC zit. Dus ietsje meer vermogen. Als de buddy ook iets groter is zou die perfect zijn
 
@dennisfromwezep Sinds gisteren de variorollen vervangen voor Dr. Pulley’s van 9gr.
Trekt fijner op en houd voor mijn gevoel de snelheid beter vast.
Top scheelt niks.
Vandaag nog even een stuk rijden...kijken of het blijft bevallen.
 
Ik heb gisteren mijn "oude "fiddle 125 weer terug gekocht bij MP.
Is van 2016,heb hem in 2018 al een keer gekocht met 1000 op de teller,heeft nu 5800 gelopen.
Zag hem weer staan en vond hem toch weer keileuk😇
Is toch wel erg handig voor stadsverkeer ipv.X-Max.
 
Ik heb gisteren mijn "oude "fiddle 125 weer terug gekocht bij MP.
Is van 2016,heb hem in 2018 al een keer gekocht met 1000 op de teller,heeft nu 5800 gelopen.
Zag hem weer staan en vond hem toch weer keileuk😇
Is toch wel erg handig voor stadsverkeer ipv.X-Max.
Fotootje ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan