Sym GTS 125 of Yamaha Majesty 125

niceke

Rookie
22 mei 2008
2
0
Welke van de 2 zouden jullie pakken?

Vallen binnen prijsklasse budget en spreken mij het meest aan, kan alleen niet kiezen.
Ervaring en dergelijke steeds welkom zodat ik misschien makkelijker keuze kan maken.
 
Vermoedelijk zal de overnamewaarde later lichtjes positief overhellen naar de Yamaha...
 
waarvoor zou je hem/haar gebruiken?
als de overnamewaarde later geen bal uitmaakt lijkt mij de sym meer geschikt voor toeren (windschutting) en de yam voor het snellere stadsverkeer
mijn bescheiden mening
 
Gaat vooral dienen als hoofdvervoermiddel. Niet dat ik dagelijks woon-werk moet doen want doe aan carpooling ....

Honda SH125i is ook nog mogelijke optie. Heeft meer kW als de sym en yamaha en zelfde prijsklasse (zou wel windscherm installeren). Wat houden die 1.5 extra kWin tov prestaties
 
wat meer soepelheid en misschien een iets hogere top
als deze het hoofdvervoer middel ga worden zie dan eventueel voor zo veel mogelijk bagageruimte voor als je naar de winkel moet of dergelijke
persoonlijke keuze; de honda (maar weinig bagageruimte) anders een van de andere met een kleine voorsprong voor de yamaha
als het uw hoofdvervoermiddel gaat worden , wees dan zeker van je keuze
ik ben er ook zeker van dat er andere forumgebruikers u hier beter mee kunnen helpen
want ik rij zelf nog maar een maandje scooter
veel suc6
tom
 
Terug
Bovenaan Onderaan