Sym Joymax-Z 125

even een kleine update van de eerste 1000km van mijn joymax Z 300i.
Qua brandstof gebruik is hij stukken onzuiniger als van xtown. snelweg haalde ik 1:21, binnendoor 1:26. mijn xtown doet snelweg 1:25 en binnendoor 1:28. qua vermogen is het 300cc blokje lekker vel en rijd vlot, duidelijk verschil met de xtown. Qua wegligging is het moeilijk te zeggen, beide staan nog op orginele banden en de kenda's van xtown zijn niet echt super. Qua zit is joymax voor mij met lengte 190 verrassend ruim. beenlengte is goed. ook het zadel is goed. Qua looks heb ik design redelijk om zeep geholpen door groot scherm, invergelijk met xtown verliest de joymax Z het, de nieuwe joymax Z+ van 2021 heeft weer vergelijkbare looks als de vroegere joymax.

Ik ben zeer te vreden met mijn joymax Z.

Bouke
 
Ik ben ook in het bezit van een Sym 125 cc Joymax Z
 

Bijlagen

  • IMG_2083 (2).JPG
    IMG_2083 (2).JPG
    400,4 KB · Weergaven: 9
Hierbij laat ik even mijn zelf gemaakte gps steun zien.
 

Bijlagen

  • IMG_2085.JPG
    IMG_2085.JPG
    151,7 KB · Weergaven: 15
  • IMG_2086 (2).JPG
    IMG_2086 (2).JPG
    181,6 KB · Weergaven: 16
  • IMG_2087 (2).JPG
    IMG_2087 (2).JPG
    112,3 KB · Weergaven: 14
even update van mijn joymax Z 300. Het verhoogde scherm bevalt goed maar is eigenlijk 5 cm te hoog qua zicht. kijk nu soms tegen de rand als je net voor de scooter moet kijken. navigatie beugel van aliexpress is goed, mijn tomtom staat nu mooi in het midden. grote give koffer is een goede keuze.

Echter ik heb besloten een gesloten aanhanger aan te schaffen om weekend tripjes te maken op iets grotere afstand. De heen en terug weg kan dan met de auto en touren met de joymax. gevolg is wel dat groot scherm er weer afgaat en terug naar orgineel want hoogte van aanhanger is beperkt.
 
was tevreden met hoger en breder givi scherm, ben nu weer terug naar standaard en ook laagste stand. scooter is nu 1,40 en mijn aanhanger is 146. hij past er in.

tevens mijn tomtom rider geinstalleerd op beugel via ali express en bekabeling aangesloten op kentekenverlichting, makelijkste bereikbaar en geschakeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan