Sym Symphony ST Travel 125i uit 2019

Soesterdijk

MF'er
3 jul 2018
38
18
Na een jaar geen motor gehad te hebben heb ik begin juni dit jaar mijn injectie bromscooter ingeruild. Combinatie van het zeer geknepen rijden van een injectie 50 cc, en het steeds drukker worden op de fietspaden. Zijn de redenen
Het is een Sym Symphony 125i geworden, had eerder een al 50 cc uitvoering.

Inmiddels er al 2000 km meegereden. En zeer tevreden met de switch.

Gisteren heb ik de buddy opnieuw laten bekleden, omdat er een gaatje in zat en hij zonder antislip toch wel erg gleed. ben erg blij met het resultaat.IMG_2182.jpeg
IMG_2020.jpeg

Soesterdijk

MF'er
3 jul 2018
38
18
Ja dat is mij ook bekent, maar dit is niet te vergelijken met een 125 cc. Gaat als de brandweer. Wel 125 cc dus je trekt de klinkers er niet mee uit. Maar rijd prima.

Soesterdijk

MF'er
3 jul 2018
38
18
Nou ik heb een 50 cc uitvoering gehad. Qua looks een mooie scooter en de grote 16" wielen geven mij een prettig gevoel op de weg.
Heb ongeveer en 12000 km 50 cc gereden voor woon/werk maar de laatste maanden wordt het op de fietspaden steeds drukken met fietsers in alle soorten en maten en de hierbij behorende rijstijlen. Oortjes in, naast elkaar, met z'n vieren naast elkaar. Alle tijd ga zo maar door.

Maar door dat ik daarnaast ook weer veel meer rijd en de Kymco 50 cc injectie die ik nieuw had gekocht in dec 2020, maar die door allerlei wetgeving zo wordt geknepen. Dat er in mijn geval niet prettig mee te rijden was, drukkende auto's en motorisch slecht op gang komen.

En liep ik tegen deze Sym Symphony 125i uit 2019 aan en nog met fabrieksgarantie tot 2025. Gezien ik al 35 jaar mijn motor rijbewijs heb, was de keuze snel gemaakt.

PeterCC

Die hard MF'er
9 mrt 2019
920
246
Vlaams-Brabant
Als je al 35 je motorrijbewijs hebt, waarom zou je er dan voor kiezen om met een 50cc te rijden? Dan mag het toch iets meer zijn, zou ik denken.

Bovenaan Onderaan