Symbooltjes op schakelaars verdwenen

Donald Breda

MF'er
10 dec 2018
48
10
Zojuist een k1200rs politie uitvoering gekocht. Machtige machine. Heeft veel kilometers achter de rug. En daar ga ik er nog een hoop bij zetten.
Maar.... vele symbooltjes op de schakelaars zijn slecht zichtbaar of verdwenen. Heeft iemand ervaring met het spuiten van de kunstof schakelaars en de symbooltjes weer terug erop te zetten. Is dat eigenlijk wel mogelijk? De tekens liggen niet verdiept. Dus verf erop en dan het overtollige eraf wrijven helpt niet in dit geval. Iemand tips?
 
Goede tip. Maar ik heb op de site geen enkele sticker gevonden. Kan je een link naar een pagina sturen waar ze staan van de k100 of k1100. Kan ik zien waar ik naar moet zoeken. Hoe ze heten en in welke groep ze staan. Thx in ieder geval
 
Ik heb iets gevonden waarmee ik het duidelijk kan maken
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201004_114740.jpg
    Screenshot_20201004_114740.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 11
  • Screenshot_20201004_114802.jpg
    Screenshot_20201004_114802.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 11
Dit is wat ik bedoel. Bij Amazon nu gevo den. Maar niet verkrijgbaar. Verder gezocht uiteraard. Maar alleen gezien op een Roemeense website. En die taal is wat roestig bij mij. Het zijn dus kleine stickertjes die je over vers gespoten schakelaars kan plakken
 
Soms verbaas je je over waar dingen vandaan komen, en soms verbaas je je nog meer dat het gewoon goed komt.
Ikzelf heb ooit een nieuw achterlichtglaasje voor mijn 1100 uit Moldavië laten komen via eBay. Binnen drie dagen in huis, erg goedkoop, en kwalitatief hartstikke goed. Laat inderdaad maar weten hoe het afloopt.
 
Stickertjes zijn binnen. Zien er goed uit. Goede maat etc. Dus hier kan ik wel wat mee. Als ik alles heb gespoten en de stickers erop heb zitten gooi ik er nog een foto tegenaan.
Dank voor het meedenken iig
 
Terug
Bovenaan Onderaan