synch gaskleppen yamaha R1 2003

dio11

Rookie
20 feb 2008
17
0
Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen.

Ik ben Dio Manour en kom uit Nieuwegein en ben een eigenaar van een yamaha r1 uit 2003

Nu ben ik van plan om me gaskleppen te stellen maar heb het allemaal al uit elkaar gehaald en heb me kleppen ook al gecontroleerd dat was allemaal makkelijk. Toen wou ik hem ook nog ff synchroon stellen met mijn nieuwe carbtune pro :P het aansluiten en het lezen van de waardes gaat allemaal goed alleen als ik dan op het punt kom om te gaan schroeven gaat het fout :? me manual geeft aan dat er 4 schroeven moeten zijn maar ik weet dat het er 3 moeten zijn alleen mijn vraag is welke 3 degene die meedraaien als ik het gas opendraai of de andere 3 die er zijn.

Alvast bedankt,

Dio

Zal binnenkort even wat foto's neerzetten want dat wil nog niet helemaal lukken dan geeft hij de melding dat het te groot is ofzo
_O- _O-
 
Ik heb ook een werkplaats boek die van Hayens ofzo ligt in ieder geval beneden. De foto die erbij staat is van een carburateur model en de overige uitleg is een beetje onduidelijk. Heb een foto gemaakt van het hele gebeuren maar kan hem hier niet plaatsen want dan krijg ik de melding afbeelding te groot.

En de carbtune is ook geschikt voor het stellen van injectie motoren :)
 
Afbeelding openen in Paint en opslaan als jpg.. Dan wordt hij een stuk kleiner en kan je hem wel plaatsen!

Verder lijkt het me vrij duidelijk dat je hiervoor geen handleiding kan gebruiken die voor een carb motor bedoeld is... Of ben ik nou te kort door de bocht?
 
Nou het is eindelijk gelukt om foto's zo ver te krijgen dat ze meewerken :Y dus hier zijn ze
full

de bovenkant
full

de onderkant

Graag reactie :)

Alvast bedankt
 
Misschien mankeer je iets aan je ogen; HET SYNCHRONISEREN VAN JOUW MOTOR MET INJECTIE WERKT HEEL ANDERS DAN BIJ EEN CARBURATEURMODEL.
Koop het juiste handboek als je het zelf wil gaan doen.
 
bedankt maar mankeer niks aan mijn ogen en het handboek is voor de modellen 98 tot 2003 met alle wijzigingen en aanpassingen alleen bij dat stuk staat geen foto vandaar om het zeker te weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan