Synchronisatie apparaten

Picobello BV

eigen tekst
22 nov 2017
1.349
1.278
Leiden
Heeft iemand ervaring met het synchronisatie apparaat van HBM Machines? Met spullen van HBM Machines heb ik zelf wisselende ervaringen, sommige dingen zijn gewoon slecht en andere ok. Dus vandaar de vraag.
Ik zat eigenlijk te denken aan een Carbtune Pro, maar het gaat lastig worden deze voor de feestdagen in huis te hebben omdat ik nergens in de randstad een verkooppunt voor dat ding kan vinden.

hbm.png
 
Niet helemaal waar omdat er bij jouw link nog 6,95 verzendkosten bij komen. Maar het verschil is op dit moment inderdaad niet heel groot.
Ik kocht hem blijkbaar tijdens een (veel) gunstigere wisselkoers.
Ja klopt ik zag alleen gratis verzending,maar dat is alleen als je de benzine infuus er bij besteld,
Deze dan ,die is wel zonder verzendkosten,is overigens de vraag wat er gebeurd na de Brexit,de prijs zal dan wel weer veranderen ,en waarschijnlijk duurder door belastingen.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...rgtas-p-7285&usg=AOvVaw2AszQhpjBWDQi2K1xAH-3e
 
Ja klopt ik zag alleen gratis verzending,maar dat is alleen als je de benzine infuus er bij besteld,
Deze dan ,die is wel zonder verzendkosten,is overigens de vraag wat er gebeurd na de Brexit,de prijs zal dan wel weer veranderen ,en waarschijnlijk duurder door belastingen.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...rgtas-p-7285&usg=AOvVaw2AszQhpjBWDQi2K1xAH-3e
Wel lachen dat volgens deze site de adviesprijs 135 is en hij bij Carbtune zelf al jaren 68BP kost...
(of zouden ze de voorraad nog in het gulden tijdperk ingekocht hebben?)
 
Wel lachen dat volgens deze site de adviesprijs €135,- is en hij bij Carbtune zelf al jaren 68BP kost...
Ach zo kom je veel meer dingen tegen,ze doen alles om het aantrekkelijk te laten lijken,en meestal vind je het bij een ander nog goedkoper
na enig speurwerk,het verschil tussen de duurste en goedkoopste kan soms best veel zijn,al moet je dan weer waakzaam zijn dat het geen nep site is
of dat ze je imitatie aansmeren.
 
T synchroniseren op zich doe ik niet op t gehoor, maar t co instellen dan weer wel.
Indraaien totdat die cilinder ff wat minder meedraait en dan weer uit totdat ie mooi meeloopt, wel van te voren de co schroeven allemaal even gelijk zetten ,(handboek).

Dit deed ik al tijdens m'n monteurs periode, wel even daarna de co tester eraan gehangen om te checken, 👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan