synchronisatie meters omg. Arnhem te leen gevraagd

MrOi

MF veteraan
20 sep 2006
3.645
2
Arnhem
Hey, is er toevallig iemand in de buurt van Arnhem die deze meters heeft die ik even mag gebruiken om mijn motor te synchroniseren?

bvd!
 
'Vacuum synchronisatie meters' > 'synchronisatie meters omg. Arnhem te leen gevraagd'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk zou ik die van Carbtune niet gauw aanschaffen. Vind ze nogal nerveus. Mocht je iets aanschaffen zou ik voor de klokjes gaan. Geef d'r wel een paar tientjes extra voor uit... (zuivere aflezing)

Succes in elk geval 8-)

Helf zelf goede ervaringen met de CarbTune, ze worden wel nerveus als je niet de goede lengte slag eraan hebt hangen (i.c.m. de bijgeleverde dampers)

Succes iig, als je nou in de buurt van Delft woonde :-p
 
:^

Juiste tussenstukjes monteren (zitten er bij). Prima klokken, lekker handzaam. Zelf werk ik overigens wel met echte analoge klokken, gewoon omdat ik ze heb.

Ooit koop ik nog wel een setje carbtune bij.
 
Mijn voorkeur gaat naar de Bhoemstraat.

carbsynchronisatieklokken.jpg


Ik heb wel de dunne en kwetsbare slangen verlengd met steviger exemplaren.
 
Persoonlijk zou ik die van Carbtune niet gauw aanschaffen. Vind ze nogal nerveus. Mocht je iets aanschaffen zou ik voor de klokjes gaan. Geef d'r wel een paar tientjes extra voor uit... (zuivere aflezing)

Succes in elk geval 8-)

Als je de carbtune gebruikt met de originele slangen en de dempertjes gebruikt, zijn de "kwikstaafjes" (die allang niet meer van kwik zijn, itt de oer-carbtune) helemaal niet nerveus. Bijkomend voordeel is dat je de carbtune ook bij motoren met een "negatief" vacuüm kunt gebruiken, wat met klokken meestal niet kan....
 
Hey, is er toevallig iemand in de buurt van Arnhem die deze meters heeft die ik even mag gebruiken om mijn motor te synchroniseren?

bvd!

???? Whoeoeohahahahahahaha.
Meet gereedschap uitlenen? :N

Das vragen om ruzie. :Y

Komen ze wel heel terug?? En hoe reken je dan de vergoeding?

Mijn ervaring is op dit gebied niet al te best.

Wat ik absoluut niet uitleen is mijn vrouw, mijn motor, en mijn meet gereedschap.

Een versleten bahco kun je bij mij ten alle tijde lenen. *O*
 
Ja dat doe ik ook wel, ik had beide sets in 1 keer gekocht, maar eentje de twee kloks heb ik eigenlijk over want stel intruders ook met de 4 klok d.m.v. 2 klokken aan te sluiten.

Maak maar een topicje in het onderdelen te koop, zou ik zeggen.

Of bewaren voor de GL1500... O-)
 
VL 1500 bedoel je, nee dat is gelijk zo'n 1800 cc pleurisbak, dat zijn geen Intruders, Intruders andere dan VS serie modellen zijn er voor liefhebbers niet.

Te koop zetten? Ach, het neemt weinig ruimte in, en heb ook nog een carbtune liggen, mijn Kwikstraat heeft ZOT in de werkplaats staan!
 
Laatst bewerkt:
Goede vriend heeft een HD, zo 1 met een heleboel letters, 250 zijn ervan gemaakt, bj 2009.
Groot scherm, stoelverwarming, 4 x 80 watt, zetel erop, echt meer dan alles erop en eraan, screaming eagle versie, nieuwe mercedes 270 cdi is goedkoper.
Maar oerharley blijft gewoon voor mij een 1340 of de ouwe sportster, ondanks dan mijn schoonzoon een 1450 cc rijdt, ook mooi, maar late 1340 evotjes, daar kan ik gewoon alles mee uithalen. Zo'n ding ook eens zelfgebouwd met 19" vork erin, in 1989 - 1990 was dat.
 
Laatst bewerkt:
VL 1500 bedoel je, nee dat is gelijk zo'n 1800 cc pleurisbak, dat zijn geen Intruders, Intruders andere dan VS serie modellen zijn er voor liefhebbers niet.

Te koop zetten? Ach, het neemt weinig ruimte in, en heb ook nog een carbtune liggen, mijn Kwikstraat heeft ZOT in de werkplaats staan!

Nee, ik bedoel bewaren voor een Goldwing 6 cil. Dan kun je de 4 versie én de 2 versie tegelijkertijd gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan