synchronisatieset 4-KLOKS

Status
Niet open voor verdere reacties.

---mac---

Die hard MF'er
11 jan 2004
299
0
wie heeft er nog een synchronisatieset 4-KLOKS te koop
wil graag mijn bandit 1200 afstellen,
 
ik heb nog een carbtune set liggen 65 euro 1 maal gebruikt
full
 
ik heb even een dagje gewacht om eerdere geinteresseerde een eerlijke kans te geven.

Als je hem voor die 65 euro opstuurd naar Spijkenisse is hij verkocht, dus niet optioneel maar gewoon echt verkocht :) Mail me maar ff, email staat in profiel.
 
Laatst bewerkt:
ik heb alles zitten nakijken maar ik kan niets terug vinden van een mailtje van jouw,sorry je kunt wel even kijken op marktplaats daar worden ze regelmatig aan geboden met vier klokken,de enigste dus dat je reageerde via deze forum.
 
voor 2 3 4 cilinders hoor wel wie er intresse heeft

Die meter is dus aan mij verkocht, nadat ik bovenstaande las heb ik aangenomen dat ---mac--- afgehaakt was.
Ik zit nu een beetje met een :? gevoel, omdat ---mac--- nu pas weer reageert.

---mac--- , sorry dat het zo gelopen is.
 
jongens nog 1 maal,ik heb een eigen sloperij,als ik moet bljven wachten op mensen die bellen langskomen mailen enz enz zit ik denk ik zo n twee uur per dag te wachten,daarom lullig voor in dit geval voor mac maar ik kan en ga niet zitten wachten of er nog een terug mail belt enz,ook van mij uit , sorry dat het zo gelopen is,maar ik heb geen mailtje ontvangen van je.
 
geeft verder niet ;( ;( maakt niet uit ,

dan maar ff door zoeken of een nieuwe voor 80 eurotjes.

gooi er maar een slotje op


jongens nog 1 maal,ik heb een eigen sloperij,als ik moet bljven wachten op mensen die bellen langskomen mailen enz enz zit ik denk ik zo n twee uur per dag te wachten,daarom lullig voor in dit geval voor mac maar ik kan en ga niet zitten wachten of er nog een terug mail belt enz,ook van mij uit , sorry dat het zo gelopen is,maar ik heb geen mailtje ontvangen van je.
 
mac ook vanuit Venray bedankt voor je begrip :} :}

en succes :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan