Synoniem voor \"perfect\" + poll

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Maar dan eentje dat niet arrogantie maar competentie uitstraalt.
Je zou het op een CV moeten kunnen zetten zeg maar.
 
hehe, lul :)

Moet trouwens bij Taal: Engels op me CV komen staan..
snap je de context een beetje
 
\"het streven naar perfectie in mijn werk is iets wat ik hoog in het vaandel draag\" zoiets mischien??
 
ja als je zo snel weer een reactie neerplempt kan er toch niet rustig over nagedacht worden.... :)
 
Vind ik wel moeten kunnen, anders moet je steeds andere fora op zoeken, terwijl je d\'r juist eentje leuk / goed vind. Anders maak je daar toch een aparte dinges voor aan of zo?

Maar ach, ik kan me voorstellen als er mensen zijn die het irritant vinden...
 
\"Welbespraakt gebruiker der Engelse taal\" ?
Uitmuntend?
Foutloos?
Gehele CV in het engels doen?

Of kijk eens op www.brainbench.com
Daar heb ik voor de gein eens een testje gedaan en nu heb ik een certificaat \"Written English Professional\" aan de muur hagen... :) Als die test er nog is, kan je dat gewoon gebruiken, zou nog erkend zijn ook... *D

Vraag maar raak, als je wil... Beter dan naar het vandale-forum te moeten om daar te vragen... Krijg je ook weer van die opmerkingen als UTFS en zo... :+

Zolang dergelijke posts niet gaan overheersen in algemeen & het nog een bepaald nut heeft ,moet het kunnen... :)
 
Kun je anders meer tekst erbij zetten; de zin waarin het woord zou moeten worden geimplementeerd ?
Je kan ook gewoon zeggen: \"Hoi, ik ben pooh en ben moderator bij het bekende Motor-Forum. En omdat je moderator niet zomaar wordt, beschik ik over interessante kwaliteiten waaruit u grote voordelen kan trekken. En dan heb ik weer geld waarmee ik mijn motor kan voort trekken! Bla bla bla... groeten en kusjes, pooh.\"
:+ :) :P
 
Ik denk toch eerder dat je het woord volmaakt zoekt *D . Volkomen zou trouwens ook nog kunnen.

Sorry, ik heb een stukje gemist :z :z :z , ging over taal

Vloeiend dan maar?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk toch eerder dat je het woord volmaakt zoekt *D . Volkomen zou trouwens ook nog kunnen.

Dit is beter.
Ik beheers de engelse taal uitmuntend, bijna net zo goed als een Nederlander.

Hey als je nog banen moet hebben in Braboland, geef dan een seintje he!
 
is deze topic wel een post waard...mmm..ff denken.....*denk*denk*denk*...

en kom tot de conclusie...nee...:S
 
Als gevolg van mijn ruime ervaring op het gebied van telesales, heb ik competenties opgebouwd op het vlak van communicatieve vaardigheden, een uitstekend commercieel gevoel ontwikkeld, en bovendien ben ik in staat om foutloos een telefoonnummmer te draaien in het vlaams. :)
 
Op Woensdag 24 oktober 2001 09:25 schreef J.W het volgende:

Hey als je nog banen moet hebben in Braboland, geef dan een seintje he!

*Hella schijnwerper in je gezicht*

Die \"perfect\" was trouwens bedoelt voor in de CV. Niet voor de begeleidende brief. Die uitmuntend was dus perfect :)
 
Als gevolg van mijn ruime ervaring op het gebied van telesales, heb ik competenties opgebouwd op het vlak van communicatieve vaardigheden, een uitstekend commercieel gevoel ontwikkeld, en bovendien ben ik in staat om foutloos een telefoonnummmer te draaien in het vlaams. :)

:}
Nummers kan\'k in\'t frans trouwens ook wel hoor :)
 
Ik had onlangs een leuke CV-ervaring.

Moest voor het eerst sinds lang nog eens een opsturen en had er voor de grap \"GPL\" (Grand Prix Legends; computerspel met F1-bolides uit \'67) bijgezet bij m\'n hobby\'s. Ik dacht dat ze dat toch nooit zouden merken.

Kom ik voor het gesprek en de eerste of tweede vraag die ze me stellen: \"Excuseer, maar wat is GPL ?\". Vond ik wel grappig. 8-)

Ik heb die job trouwens gekregen :) . Dus Pooh, zet er gerust GP500 bij :+ .
 
Laatst bewerkt:
http://www.janssenpharmaceutica.be/jobs/jobsdb/job_detail.asp?interfacelanguage=NL&lang=NL&job_id=104

Da\'s de eerste job waar\'k een briefje voor de deur uit stuur.

http://www.pricewatch.be/images/job/
Voor diegene die\'t even willen nalezen. De .gif staat erbij zodat word de layout zeker niet verneukt.

Graag commentaar!

Brief goed.
Baan is denk ik de verkeerde.

Althans ik denk niet dat jij echt de aangewezen persoon bent voor die functie. (maar wie ben ik?)

Zeg ff wat je zoekt, dan geef ik je wat Brabo baantjes.
 
Brief goed.
Baan is denk ik de verkeerde.

Althans ik denk niet dat jij echt de aangewezen persoon bent voor die functie. (maar wie ben ik?)

Zeg ff wat je zoekt, dan geef ik je wat Brabo baantjes.

Mja, perfecte job vind je natuurlijk nooit.

Wat ik wil is met puters bezig zijn.
in 4 woorden: Beheer, troubleshooting, netwerk, hands-on

Probleem is dat ik de nodige papiertjes of ervaringen mis voor een dergelijke job met het resultaat dat ik alles wil doen waar ik kan bijleren en dichter bij m\'n droomjob geraken.

Thx voor de link trouwens, weet\'k weer waar briefjes sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan