SZR 660 met schade

mcs

MF'er
9 apr 2009
193
0
berneau
Blauwe szr660 van 96 met lichte schuifschade aan de linkerkant aan kuipdeel , zitje en ontstekingsdeksel, nieuw zadelovertrek origineel yamaha , 25000km gelopen technisch 100% in orde, belgisch kenteken € 1350 ,= tel 0619790030 omg, maastricht.
full
 
ja hoor,dit is de schade aan de zijkuip en blok, er is ook nog een schaafplek aan de zijkant van het zitje, is allemaal met spuitwerk opte lossen .
full
 
Leuke smijtfiets (dat heb je ook al gedaan zie ik, maar net iets te veel ;) ). Misschien handig om te zeggen welke banden er onder zitten, want onder deze fiets moet je eigenlijk wel verplicht sportbanden hebben want met tourbandjes ben je meer aan het glijden met het achterwiel dan dat ie draait. Dat was mijn ervaring in ieder geval.
 
aan de banden heeft het niet gelegen, voor zit er een Bridgestone BT010f op en achter een nieuwe Bridgestone BT090r.
Als je meer aan het glijden bent dan rijden heeft dit toch een andere oorzaak, met 48 pk krijg ik hem echt niet aan het glijden hooguit met de achterrem.
 
Haha ja dat bedoel ik ook, terugschakelen en glijdend achterwiel. Stevig remmen etc. Niet dat het erg was, ik had vreselijk veel lol op het ding. Juist omdat ie zo licht is en niet zo veel vermogen kan je er heerlijk mee gooien.
Hij was van een vriend van me maar die had er geen vertrouwen in (zware motor gewend en stuurde er te agressief mee) dus heeft hij hem weggedaan. Deze fiets is de hele reden waarom ik nu benieuwd ben naar SM's. Ik ga hem niet kopen, maar degene die hem koopt heeft een super fiets om mee te spelen zonder je rijbewijs (snel) kwijt te raken. Misschien voor een artikeltje 5.

Succes met de verkoop!
 
Goede prijs voor deze leuke motor! Heb hem zelf ook, met dezelfde banden. Succes met de verkoop!
 
Quicktime, je moet dan een keuring aanvragen bij de RDW , de motor is 13 jaar oud dus geen BPM meer , ik schat keuring en papierwerk ong € 130,=
hij is helemaal origineel dus keuring moet geen probleem zijn, alleen de nummerplaatverlichting is eraf gehaald, maar die heb ik nog zit er zo weer op.

Gr John.
 
De keuring bij de RDW stelt niet zo veel voor.
Alles moet gewoon werken en de motor mag niet te veel herrie maken. En hij mag niet krom zijn!
Je kan er ook zonder afspraak naar toe. Wel zorgen dat je er dan vroeg bent anders is het te druk en kan het zijn dat je niet aan de beurt komt.

Nog een gratis kickje erbij voor deze leuke motor.
 
Hij staat in Berneau ( B ), daar woon ik , Is 9 km van Maastricht.
Maar als je bent komen kijken , en je wil hem kopen , kan ik de motor wel brengen, geen probleem,
Ik heb een bus waar hij in past.
 
haha weet waar je aan begint hoor, papendrecht/den haag is een eind rijden vanaf maastricht ;) :p maar even serieus, ik wil hem weleens komen bekjken ja. misschien volgende week een afspraak maken? mail anders ff.... gr
 
hoezo is er geen BPM (niet dat ik er rouwig om ben:p)? ik heb er zo snel ff niks over kunnen vinden maar zou het gewoon graag willen weten. someone????
 
De BPM wordt vanaf een nieuw voertuig in 100 maand afgebouwd.
dit betekend dat als de motor ouder als 8 jaar en 3 maand is de BPM vervalt op een restbedrag na , maar dit is niet veel .

Gr John.
 
Ik had toch nog een bod of bericht verwacht als je mail adres gevraagd word??
Kick( naar boven )
 
Als deze er in december nog is mag je contact opnemen dan heb ik mijn belastingscentjes terug.

Ben al een tijd aan het zoeken achter een szr.

groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan