Single Minded
MF veteraan
Mankeert niets aan. Staat al ff te koop, heeft alleen onder een andere email adres te koop gestaan. Is in de tussentijd niet verkocht geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mankeert niets aan. Staat al ff te koop, heeft alleen onder een andere email adres te koop gestaan. Is in de tussentijd niet verkocht geweest.
Wat voor heb je proef gereden dan, aangezien het tegen viel?Ik koop bij een dealer aangezien ik wat in te ruilen heb... of iemand moet eerst intresse in mn Kawa hebben?
Maargoed eerst maar eens een stuk rijden op zo'n SZR dan zien we wel verder. Heb ook eens op andere motoren proefritjes gedaan maar dat viel helaas vaak tegen.
Wat is de marktwaarde dan ongeveer van jouw Kawa?Ik koop bij een dealer aangezien ik wat in te ruilen heb... of iemand moet eerst intresse in mn Kawa hebben?
mooi woord!marktwaarde
Ok, dank je. Helaas is jouw ER dus net wat hoger qua marktwaarde om met gesloten portemonnee te kunnen ruilen. Niet dat ik nu perse een ER-5 zoek of zo, het is meer gewoon tijd voor wat anders geloof ikmooi woord!
marktwaarde bij particuliere verkoop is €2700 tot €3000. Bij de dealer zal ik bij inruil rond de €2300 krijgen.
De emotionele waarde is vele malen hoger natuurlijk
Eigenlijk moet ik hem houden en een motor erbij kopen. Dan zet ik de Kawa in m'n woonkamer.
Ja Nanne, sla je slag haha!Nou Nanne!
Er5 of een szr...
Makkelijke keuze.
Ik heb er in ieder geval helemaal geen problemen mee!!Ja Nanne, sla je slag haha!
Als ik jou was zou ik inderdaad eerst eens proefrijden op een SZR want het is niet ieders ding, een trillende jampot tussen de benen
Eindelijk een vrouw die daar voor uitkomtIk heb er in ieder geval helemaal geen problemen mee!!
Ik heb ze gewoon zelf gemaakt, ik meen 144 mm of 145 mm. Was inderdaad wel het minimum, want ik heb ze iets breder gemaakt dan de originele. Voor de zekerheid.Ik ben van zin om mijn SZR achteraan op te hogen.
Ik heb daarstraks 135mm dogbones gaan proberen, maar deze waren te kort.
Ik heb hier in dit topic gelezen dat 142 mm het absolute minimum is, zonder dat je in de achterbrug moet beginnen slijpen.
Heeft er hier nog iemand 142 tot 144mm dogbones in gebruik, of nog beter tekoop??
Ervaringen gevraagd !!!
Hallo oma,
Is het kleppenstellen een beetje te doen bij een SZR? Kan je er een beetje bij? Om de hoeveel kilometer moet dat eigenlijk? Stelschroeven of plaatjes?
Betreft de motor van -XX-
Controleren kan natuurlijk geen kwaad . Ik vind dat deze SZR wel bijzonder tikt en nog wel toerental afhankelijk, persoonlijk denk ik dat er wel wat te ruim staat. Moeilijk te zeggen natuurlijk, ik weet niet hoe een SZR hoort te lopen .Is wel te doen. ff tank eraf halen.
Op de uit en inlaat kant zit een speciaal klepje. Je hoeft je kleppendeksel er daarom niet af te halen. Stellen met stelschroefjes.
Ik heb er ruim 25000 mee gereden en check 1x per jaar (om de 5000) maar eigenlijk hoeft er nooit wat aan bijgesteld te worden.
Succes!
Heb dogbones laten maken, 144mm.
Dit is echt de minimum lengte wel, anders komt de veer tegen de swingarm.
Ik voel dat de SZR wat meer de bocht in 'valt', dus scherper stuurgedrag.
Mensen met een andere kont op de SZR (liefst monozit). Hoe hebben jullie dit aangepast? Een ander subframe, gepolyesterd,...
Laat het me weten.
Als er mensen zouden zijn die hun gemodificeerde kont willen verkopen, laat het me ook weten!!
groeten
Toch maar een keertje voelen?Controleren kan natuurlijk geen kwaad . Ik vind dat deze SZR wel bijzonder tikt en nog wel toerental afhankelijk, persoonlijk denk ik dat er wel wat te ruim staat. Moeilijk te zeggen natuurlijk, ik weet niet hoe een SZR hoort te lopen .
Weet je de toleranties toevallig ook? In en uitlaat?
Ohhh.. Die mooie rode!Net mijn mooie SZR verkocht
Maar ben toe aan wat anders geloof ik. Wat? Dat weet ik zelf nog niet
Maar wat die klepspeling betreft: ik heb mijn SZR gehad van 13.500 km tot 41000 km en in die tijd drie keer de klepspeling gecontroleerd. Enkel de laatste keer stonden 2 kleppen iets te ruim. Maar het verloop is echt minimaal. Hulde aan Yamaha
Arno m kijk bij aprilia rs 50 daarhoef je niets aan te passen alleen de mooie kenteken bumper afzagen ( creatief zijn )
Ahh tenkjoede wphandboek is te downloaden, ik heb ergens in dit topic eerder de link gegeven. (PDF file)
de interval is normaal gesproken bij iedere grote beurt (12000km)
Ik heb het nu 3 keer laten doen, en 3 keer hoefde er niets gesteld te worden.
http://www.dethlefsens.dk/download/Yamaha_SZR660_Service_Manual.pdf
of
Knology, Inc - Webspace Migration
Ja die vind ik wel mooi op jouw motor.
Heb jij je origineel binnenspatbord behouden en wat ingekort, of heb je een van een rs50 dan ook gebruikt??
En heb je dan een aprilia zadel ook?
En hoe is de zit aan het subframe bevestigd??
Zou je me wat goede resolutie-foto's kunnen doorsturen??
groeten