SZR streetfighter / new TRX / TR1 caferacer

Maak je ook nog een klein hitteschild bij de uitlaat aan de rechter voetsteunkant?

Ziet er nu al super netjes uit! :D

full


Ik had wel het plan om er een schiltje voor te maken maar als ik met de motorlaars aan plaats neem dan moet ik moeite doen om de gebogen stang te raken laat staan de pijp zelf. Dus het is niet nodig.
 
Wordt een mooie strakke fiets zo. *D

Laat je het motorblok standaard of ga je deze nog wat kietelen?

full


Het is meer een optische kieteling ;) maar kn-filter en open uitlaten moeten er voor zorgen dat ie genoeg kan ademen. Het betreft een duits import waarbij dus 25kw vermelding mogelijk was op het kenteken.

Maar gezien het grote achter tandwiel denk ik dat wel dat ie van z'n plek komt, :]
 
Ha, je hebt zelfs een eigen topic! *O*
Ik ga hem helemaal volgen. Leuk!

Hallo XX.

Ik zat weer eens met bewondering naar een van de steetfighter projecten te kijken en een maat van me zei zet die van jou er toch ook bij. Zoals je weet is dit m'n eerste project maar ik ben bang dat ik mijn pekelmotor (thunderace) er ook aan moet geloven als de SZR er netjes bij staat. Dus een beetje afkijken en ideeen op doen ;) Maaaaar ook in jou Topic hou ik de szr liefhebbers op de hoogte van m'n project. :Y
 
Uitlaten zitten mooi zo,staan ook een beetje naar binnen gericht,vind ik heel fraai.Is het een plug &play set?
Heb je de voetsteunbevestiging ook in rubber bevestigd?
 
Daaaaaar is ie weer. Zeg nooit tegen een spuiter: ach het heeft geen haast!
_O- _O- _O-

de spulletjes:
full
 
Bedankt voor de positieve reactie's.
Heb weer wat kuipwerk gemonteerd. Als alle plastic delen er op zitten komen er nog stickers op en is ie klaar ;)
full
 
Toch nog veel werk om de zijkappen netjes vast te krijgen. Kapjes (voorheen zijkuipen)zijn origineel langer en zitten vast aan de voorkant.. Tja voorkant is nie meer.... :+
full
 
lucht ankers bestaan nie... maar ff puzzelen hoe ik het bevestigd krijg *D

hopelijk snel beter weer want ik poppel om proef te rijden.
full
 
Laatst bewerkt:
youtube: szr streetfighter

Maar er staat ook een link tussen een vd foto's.
Komt een zwaar geluid uit het beestje al hoor je dat totaal niet op een laptop _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik, maar ik bedoel eigenlijk meer, als je ook een thunderace hebt, mag je volgens mij vol vermogen. Waarom de SZR dan niet op vol vermogen?
25 kW SZR of een vol vermogen SZR scheelt elkaar niet heel veel.... :P
Je merkt het alleen een beetje in de acceleratie en soepelheid. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan