SZR streetfighter / new TRX / TR1 caferacer

Turbo dr op?

bk10f.jpg
 
Volgen! Wist natuurlijk al wel dat je hem had maar nu ook je topic gevonden. Ben benieuwd wat je er van gaat knutselen.
 
Hee, ik ga dit volgen :Y

[afbeelding]

Hallo. Die afbeelding van jou komt al een beetje in de buurt van wat ik wil gaan doen.

Ik ga proberen dit te benaderen ;)

full



Heb vandaag boodschappen gedaan. Een rib uit m'n lijf maar dan heb je ook wat, Radiale remtangen, goudkleurige usd poten, 5-spaaks velgen, schijven, achterbrug en nog wat klein spul.

full


De zaag er vast in gezet })
 
Laatst bewerkt:
Komen er mooie spullen op hoorde ik van Victor
VETshit man ben benieuwd naar het resultaat
ben je ook meteen de aan schaf prijs weer vergeten _O- _O- _O-
 
Hallo. Die afbeelding van jou komt al een beetje in de buurt van wat ik wil gaan doen.

Ik ga proberen dit te benaderen ;)

[afbeelding]


Heb vandaag boodschappen gedaan. Een rib uit m'n lijf maar dan heb je ook wat, Radiale remtangen, goudkleurige usd poten, 5-spaaks velgen, schijven, achterbrug en nog wat klein spul.

[afbeelding]

De zaag er vast in gezet })

Dat vraagt om foto's.. :Y
 
Dat vraagt om foto's.. :Y

Ik ga dit zeker ook volgen. Over smaken valt niet te twisten natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat je een mooit retro-achtige fiets als de trixie in zo'n modern jasje gaat steken. Waarmee ik NIET wil zeggen dat ik die op de foto niet mooi vind. Zelf zou ik streven naar een klassieker uiterlijk.
 
Ik ga dit zeker ook volgen. Over smaken valt niet te twisten natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk wel jammer dat je een mooit retro-achtige fiets als de trixie in zo'n modern jasje gaat steken. Waarmee ik NIET wil zeggen dat ik die op de foto niet mooi vind. Zelf zou ik streven naar een klassieker uiterlijk.

Is ook te hopen dat ie komt de 1200.

Yamaha-TRX-1200.jpg
 
Nadat je dit topic had neergezet in het Liemers moest ik even kijken natuurlijk :Y

De SZR streetfighter is erg gaaf geworden :}

Zeer benieuwd wat hier uitgaat komen!
 
Laatst bewerkt:
Dat vraagt om foto's.. :Y


full


Had even de illusie dat het zo maar zou passen :N
Moet de pen van de kroonplaat overzetten mbv een pers. Jammer genoeg moet ik morgen zelf onder het mes en moet 2 wk de schouder/arm laten rusten.
 
Beetje pijn doorstaan -O- om toch die poten gemonteerd te krijgen. *O*

full


Puzzelen met t-stukken, stuurpennen, lagers en bussen maar het zit nu als gegoten 8-)
Volgende klus wordt de achterbrug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan