SZR streetfighter / new TRX / TR1 caferacer

De SZR heeft nu vol vermogen maar op kenteken staat 25kw.

Tja het stuur, let op hier komt mij theorie: de achterveer is goudkleurig met blauwkleurige veer, de voorpoten zijn goudkleurig dus het stuur.......
Beetje afgekeken van de tuono die heeft ook een totaal ander kleur stuur.
Maar ja achteraf denk ik ook.....
Dit was ook een winterproject om wat ervaring op te doen. Aangezien het wel wat geworden is wil ik een stap verder gaan en een zwaardere yamaha onderhanden nemen.
Daarbij vindt ik de kleurstelling van yamaha (kenny roberts) wel mooi en laat ik nou net een thunderace als pekelfiets hebben staan ;) Dus die gaat er eind vh jaar aan. Maar ik vind alleen de "basis" niet zo mooi. Zoals de szr heeft een apparte achterbrug, upsd poten, mooi hoog en dik alu frame, brembo spulletjes enz. Tikkeltje italiaans zeg maar.

Mijn voorkeur gaat uit naar een trx ipv een yzf. De trx heeft in mijn ogen ook weer iets apparts. Buizen frame, 2 cil dus koppel en dus een lekker geluid.

Ik ga naar de motorbeurs en kan dan beide motoren zien om te kijken welke mij het gaafste lijkt zoals ik de szr ook aangepakt heb. Dus ook dubbele dempers in de kont, zwarte/geel, hoog stuur enz enz.
 
Laatst bewerkt:
De SZR heeft nu vol vermogen maar op kenteken staat 25kw.

Tja het stuur, let op hier komt mij theorie: de achterveer is goudkleurig met blauwkleurige veer, de voorpoten zijn goudkleurig dus het stuur.......
Beetje afgekeken van de tuono die heeft ook een totaal ander kleur stuur.
Maar ja achteraf denk ik ook.....
Dit was ook een winterproject om wat ervaring op te doen. Aangezien het wel wat geworden is wil ik een stap verder gaan en een zwaardere yamaha onderhanden nemen.
Daarbij vindt ik de kleurstelling van yamaha (kenny roberts) wel mooi en laat ik nou net een thunderace als pekelfiets hebben staan ;) Dus die gaat er eind vh jaar aan. Maar ik vind alleen de "basis" niet zo mooi. Zoals de szr heeft een apparte achterbrug, upsd poten, mooi hoog en dik alu frame, brembo spulletjes enz. Tikkeltje italiaans zeg maar.

Mijn voorkeur gaat uit naar een trx ipv een yzf. De trx heeft in mijn ogen ook weer iets apparts. Buizen frame, 2 cil dus koppel en dus een lekker geluid.

Ik ga naar de motorbeurs en kan dan beide motoren zien om te kijken welke mij het gaafste lijkt zoals ik de szr ook aangepakt heb. Dus ook dubbele dempers in de kont, zwarte/geel, hoog stuur enz enz.
Feit dat je zo nagedacht hebt over de kleur van het stuur maakt het al weer minder erg :P
 
www.youtube.com/watch?v=V7JJbgCr-aw&feature=mfu_in_order&list=ULog

Op enkele stickers na is ie af!

Ik twijfel nog over de plek en zo...
 
Laatst bewerkt:
Maak je ook nog een klein hitteschild bij de uitlaat aan de rechter voetsteunkant?

Ziet er nu al super netjes uit! :D

Om even op deze opmerking terug te komen:

full



Jip. Wat onmogelijk leek zittend op het apparaat in de garage, waarbij ik met moeite de laars tegen de uitlaat bocht kreeg, bleek vandaag tijdens het proefrijden toch mogelijk.
Brandend rubber _O-
 
Op de foto is de beschermbeugel al te zien. Gelijk maar afhandelen dat probleem.
full
 
en klaar is m'n winterprojectje ;)

De eerste 150km zitten er al op! Beetje wat moeten afstellen maar verder super! (al zeg ik het zelf)

full
 
keer nog een filmpje maken als ik de dijk over knal bij Pannerden (dat knallen neem maar letterlijk) :9



full
 
Het circuit van de Liemers: de dijk bij Pannerden.

Als ik even 1 uurtje (of 2) willen knallen met zoveel mogelijk bochten (dit rondje is niet te doen in de weekenden, Druk met fietser e.d :r ) dan vertrek ik van oud-Zevenaar over de oude rijn, bij Pannerden de dijk op, bij Herwen ri Lobith, Duitsland in, Emmerich de "rose"brug over, Griethhausen, Nederland weer in, Millingen, Leuth, Bakkie doen aan de kade van Nijmegen, Brug over ri Lent, Bemmel de dijk weer op, Gent (waar ik altijd begroet word met vingers, hele aardige mensen dus :N ), Dijk vervolgen ri Huissen en daar de pont pakken, dijk weer op ri Loo, voor Groessen rechts af, door aanleg vd betuwelijn liggen daar hele nieuwe wegen waar geen hond komt ri Zevenaar. THUIS!

+- 120km. :] En voor de afwisseling neem ik deze route andersom :+

Nog liefhebbers?
 
Echt een mooi project geworden me,n petje af :} .Leuke route die je opgaf ik rij hem zomers ook regelmatig en volgens mij hebben we dezelfde vrienden.Miisschien ken je de route al maar rij is door bemmel en ga dan de dijk op (ewijk) dan kan je tot echteld lekker een stukkie knaluuu. :9
 
He, ongeveer die ronde maak ik ook regelmatig! Waar woon je dan? Ik in Zevenaar

Ja woon ook in Zevenaar. Ik ga meestal Duitsland in want dijken hier in Gelderland prachtig maar in het weekend niet te doen.
Rij anders een keertje mee. We verzamelen meestal bij de Plok in Didam.
(ben voorzitter van de MC Nokkers dus beetje promoten ;) )
 
Echt een mooi project geworden me,n petje af :} .Leuke route die je opgaf ik rij hem zomers ook regelmatig en volgens mij hebben we dezelfde vrienden.Miisschien ken je de route al maar rij is door bemmel en ga dan de dijk op (ewijk) dan kan je tot echteld lekker een stukkie knaluuu. :9

Zelfde vrienden? : Politie _O-

Het zou maar zo kunnen. Een maat van me woont in Oosterhout en rij met hem wel eens over de dijk ri Echteld. Onder de "tol"brug door tot aan de Sluizen in Tiel. En dan langs de betuwe route op want ook daar ligt mooi strak asvalt met bochten ri Kerk Avezaath enz enz.

In het voorjaar maar eens een rondje maken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan