T.e.a.b BT020 160/60 ZR17

RoYku

MF veteraan
2 apr 2006
3.443
9
Heerle, Noord-Brabant.
In verband dat mijn bochtenwerk steeds fijner begint te worden , en het een tourband is zit ik te denken over een andere band.

Ik vind het zonde om hem eraf te gooie , en ergens weg te laten rotten.
Dus voor de studenten/reserve wiel rijders onder ons :

Hij heeft in het midden nog 3 mm , en aan de buitenkantjes 5mm.
Dit is TOT de indicator gemeten.
Schaamrandjes of beschadigingen heeft hij niet.

Mag tegen elk aannemelijk bod weg.
 
Ik had eventueel wel interesse gehad, maar ik zie dus net dat ik meer dan 250 kilometer moet rijden om bij je te komen. Da's me toch iets te gek, aangezien dat dan met de auto moet (krijg hem op de motor niet mee denk ik :P )... Is er nog enig uitzicht dat ie verzonden kan worden? :o
 
Ik had eventueel wel interesse gehad, maar ik zie dus net dat ik meer dan 250 kilometer moet rijden om bij je te komen. Da's me toch iets te gek, aangezien dat dan met de auto moet (krijg hem op de motor niet mee denk ik :P )... Is er nog enig uitzicht dat ie verzonden kan worden? :o
:^


:W
 
Versturen is geen probleem.
Ik heb alleen geen idee hoeveel dat bv kost.

Eventueel kan ik foto's schieten van de band , maar hij ligt momenteel nog wel op een velg.
 
Laatst bewerkt:
Versturen is geen probleem.
Ik heb alleen geen idee hoeveel dat bv kost.

Eventueel kan ik foto's schieten van de band , maar hij ligt momenteel nog wel op een velg.

Ikke *O*

Ennuhh... je kunt alles aan de grond rijden hoor met een 020 B|

alles jah :X

[EDIT] Je mail is onzichtbaar, mail me maar een prijsje.
 
Laatst bewerkt:
Versturen is geen probleem.
Ik heb alleen geen idee hoeveel dat bv kost.

Eventueel kan ik foto's schieten van de band , maar hij ligt momenteel nog wel op een velg.
Heb weer teruggemaild ;) . Soms doet m'n hotmail het niet geweldig, dus als je mailt mag dat ook wel naar ksborg <@> gmail <.> com :)
 
Voor beide heren ga ik opzoeken wat opsturen kost.

Ik kan wel terugvinden wat pakketpost kost , maar dit is formaat gebonden.
De band is hier dus helaas te groot voor.

Morgen schiet ik zelf wat foto's.

Overgens is met die BT020 zeker alles aan de grond te rijden(knie en voetsteunen werkt iig!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan