T.e.a.b. Spyke dames pak 2-delig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Just Fun

MF'er
24 aug 2006
225
0
D'nburg
Hallo...

Wegens uitbreiding achterwerk te koop een dames Spyke pak 2-delig. ( _O- )

Vorig jaar bij Termaat in Nijmegen gekocht en maar een paar ritjes mee gereden.
Maatje 38-40 36-38 Voor dames tot lengte 1.75m. (Zij zelf is 1.61m)
Kleur is zilver-zwart zoals te zien is op de foto...

T.e.a.b Vaste prijs €350

100_2008.JPG


Vragen? Mail gerust... *D

Groeten Just Fun

mail: g.kregting@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Mooi pakje, succes met de verkoop.
Misschien handig om te vermelden of het een Italiaanse maat 38-40 is of Nederlandse maat 38-40.
 
Dacht dat het wegens uitbreiding voorgevel was... _O-
Vraagprijs vermelden werkt altijd goed... 8-)
Suc7
 
Laatst bewerkt:
Laat me de vraag prijs eens weten via mail graag, heb evt wel interesse

paz_boekhout@hotmail.com
 
Mooi pakje, succes met de verkoop.
Misschien handig om te vermelden of het een Italiaanse maat 38-40 is of Nederlandse maat 38-40.

Ik heb 't even bij Termaat nagevraagd en het is in elk geval de Nederlandse maat.
Nu weet ik niet of de Italiaanse maat nou 4 maten groter of kleiner was maar in de jas staat:

I46 D40

100_2011.JPG
 
De maat toch even aangepast. Italiaanse maten vallen echt klein uit. In tegenstelling tot de eerdere vermelding lijkt ons de maat 36-38 beter.... :Y
 
Laatst bewerkt:
We hebben niet specifiek een bedrag in onze gedachte vandaar ook T.e.a.b. Binnenkort gaat ze een nieuw pak halen en ligt deze op de schap en dat is natuurlijk zonde. Wil niet zeggen dat we verlegen zitten om 'm te verkopen maar bekijken wat de mensen d'r voor over hebben.... Dus bij een leuk bod.... this may be your lucky day?
:} :} :}
 
Dat is 't voordeel dat ze 'm slechts een paar keer gedragen heeft. Het pak zal als gegoten zitten bij d'r.... :Y :Y
 
We hebben niet specifiek een bedrag in onze gedachte vandaar ook T.e.a.b. Binnenkort gaat ze een nieuw pak halen en ligt deze op de schap en dat is natuurlijk zonde. Wil niet zeggen dat we verlegen zitten om 'm te verkopen maar bekijken wat de mensen d'r voor over hebben.... Dus bij een leuk bod.... this may be your lucky day?
:} :} :}
Maar je hebt toch wel iets in gedachten wat je er voor wilt vangen...
 
We hebben niet specifiek een bedrag in onze gedachte vandaar ook T.e.a.b. Binnenkort gaat ze een nieuw pak halen en ligt deze op de schap en dat is natuurlijk zonde. Wil niet zeggen dat we verlegen zitten om 'm te verkopen maar bekijken wat de mensen d'r voor over hebben.... Dus bij een leuk bod.... this may be your lucky day?
:} :} :}

Heb even mijn horoscoop gelezen , en ja het is my lucky day ........ _O-

Dus bij deze 125 euro geboden _O-

:+
 
als er 125 geboden wordt dan bied ik 200e en een kratje amstel voor de baas zelf..
maar dan wel deze week ophalen... :W
 
als er 125 geboden wordt dan bied ik 200e en een kratje amstel voor de baas zelf..
maar dan wel deze week ophalen... :W

Komt d'r hier net eentje binnen lopen ook met een lucky-day en bied €300,- O-)
Als nu nog iemand met dezelfde verhogende stap (noem 't lucky-day) komt dan is ie verkocht... 8-)
 
Your lucky day???


Okej hierbij de prijs: €350,- en een kratje bier.. ? 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan