t.e.a.b Suzuki gsx 400x impulse

ladyduc748

Die hard MF'er
21 feb 2005
255
0
goirle
Doordat ik er eigenlijk weinig mee doe is het tijd om er afscheid van te nemen.
Het gaat om een Suzuki gsx 400x impulse uit augustus 1989
Heeft ong. 46.000 km gelopen
z.g.a.n keting en tandwielen.
z.g.a.n laser uitlaat systeem
voorvork keerringen zijn vervangen (rekening aanwezig)
caberateurs zijn laatst gesyngroniseerd (rekening aanwezig)

Het is een perfecte motorfiets voor de kleinere motorrijder/ster
hij is licht en wendbaar
full



 
Daar was ik al bang voor.. Maar je hebt toch wel een vraagprijs... Jij weet het beste wat hij waard zou moeten zijn.
Deze fietsjes staan voor zeer verschillende bedragen te koop (tussen de 400 en 1400 euro..)...
 
Daar was ik al bang voor.. Maar je hebt toch wel een vraagprijs... Jij weet het beste wat hij waard zou moeten zijn.
Deze fietsjes staan voor zeer verschillende bedragen te koop (tussen de 400 en 1400 euro..)...


Ik zat zelf zo tussen de 5 en 600 euro te denken maar er valt altijd over te praten
 
Vette fiets! *O*

En hij ziet er stukken beter uit dan die van mezelf :X. Zoek er nog 1 voor onderdelen, maar deze zou ik zo om kunnen ruilen :P :+
 
hoe snel is zon ding nu eigenlijk>?
Je kan z'n teller uitrijden in ideale situatie (teller gaat tot 180) ;)

Zelf overigens met tegenwind een keer 170 gehaald. Is goed te doen, alleen heb je vrij weinig wind bescherming :+
 
Laatst bewerkt:
Je kan z'n teller uitrijden in ideale situatie (teller gaat tot 180) ;)

Zelf overigens met tegenwind een keer 170 gehaald. Is goed te doen, alleen heb je vrij weinig wind bescherming :+

zoals je ziet voor het geld hoef je het niet te laten het uitlaat systeem kost al meer als de vraagprijs
 
ik zoek nog wel iets lichts en wil mn xtz wegdoen, maar jouw bedoeling is neem ik aan een motor minder te hebben? :)
 
Ik vind het erg jammer dat ik dus om al eerder gemelde reden geen intresse meer heb.. Mocht een en ander anders uitvallen of kom ik toch nog ergens wat geld tegen hoor je het zeker van me!
 
Terug
Bovenaan Onderaan