T heeft vannacht gevroren!

Na een koude nacht met lokaal vorst aan de grond loopt de temperatuur vanmiddag op tot 14 of 15 graden

Vreemd, want volgens mijn METAR gegevens is het niet kouder geworden dan 6 tot 5 graden celcius. ALLEEN in regio Twente en omgeving heeft het gevroren...
ik laat de tectiel, vaseline en WD40 nog effe liggen als je het niet erg vindt..
 
geen idee maar zo met dat wat koudere asfalt is het niet onverstandig om ff na te denken voor je op de motor stapt, niet meteen volgas wegrijden zoals van de zomer want dat trekken je banden niet, die gaan vast wel glijden in een bocht :P
 
geen idee maar zo met dat wat koudere asfalt is het niet onverstandig om ff na te denken voor je op de motor stapt, niet meteen volgas wegrijden zoals van de zomer want dat trekken je banden niet, die gaan vast wel glijden in een bocht :P
rij jij zomers wel volgas weg dan :?

wat zul je dan onwies veel motorschade hebben :) ;)
 
Vreemd, want volgens mijn METAR gegevens is het niet kouder geworden dan 6 tot 5 graden celcius. ALLEEN in regio Twente en omgeving heeft het gevroren...
ik laat de tectiel, vaseline en WD40 nog effe liggen als je het niet erg vindt..


er lag een laag ijs op t dak van me buurman..das nu wel ontdooit daar niet van :P maar toch, ben toch wel beetje erg gesteld op me nog steeds in showroomstaat verkerende motortje :)
 
ben al lang blij dat ik niet meer met kartonnetjes voor mijn cylinders moet werken :]

maar inderdaad... onder de 8 graden is de grip van de bandjes vaak <50%
 
in groningen heeft t ook gevroren vannacht...
lekker als je met een leuk vaartje over een rotonde rijdt glijdt...
maar t ging goed :) was wel errug koud vanmorgen... brrr...

maarre, einde van t seizoen mag van mij nog ff op zich laten wachten, moet nog 7 weekjes, dan mag Cathje ook eindelijk zelf rijden (legaal dan) ;)
 
Vreemd, want volgens mijn METAR gegevens is het niet kouder geworden dan 6 tot 5 graden celcius. ALLEEN in regio Twente en omgeving heeft het gevroren...
ik laat de tectiel, vaseline en WD40 nog effe liggen als je het niet erg vindt..


hier in Harderwijk (Gelderland)heeft het ook gevroren hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan