't Honda Ses 150 Dylan Topic

full


m'n wave diskje
 
Ik wil wel piccies zien van de dylans...
Hoe zit het eigelijk met pekel van dat ding gaat ie keihard roesten of niet?
 
hoe hard loopt een dylan ongeveer met een multivar?

mijn vriendin zoekt een lichte motorscooter maar ik vind dat hij wel de snelweg op moet kunnen, ook al komt ze er zeer zelden.

ze vind de sh300 ook mooi maar flink boven budget.
verder vind de grotere scooters telomp om de tuin uit en de steeg door teduwen.
 
Standaard tikt hij de 120 wel aan op teller.
Ze kan ook een leonardo proberen of een scarabeo 500?
Dylan 150 zou ik wel aanraden voor je vrouwtje rappe brommer 125 heb ik niet getest.
 
Laatst bewerkt:
hoe hard loopt een dylan ongeveer met een multivar?
of zijn er andere dingen om hem wat sneller tekrijgen?
ik heb op een dylan nog nooit harder dan 110 op de teller gekregen en ik ben niet groot en maar 70kg.

mijn vriendin zoekt een lichte motorscooter maar ik vind dat hij wel de snelweg op moet kunnen, ook al komt ze er zeer zelden.

ze vind de sh300 ook mooi maar flink boven budget.
verder vind de grotere scooters telomp om de tuin uit en de steeg door teduwen.
 
Ik kan er op meekomen op de snelweg. Op 120 wegen kom ik niet in mijn traject. Dus daar durf ik niks over te zeggen. De 100 wegen een probleem


Ow en die van mijis gewoon origineel blauw.

Als enige heb ik de velgen en achterbeugel hooglans zwart laten spuiten. Komenalleen niet tot hun recht op de fotos. Maar ze shinen echt hard 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mooie kleur dat blauw!
Ik heb een Honda Nes 150, het model voor de Dylan en tik de 125 toch wel aan..
(ondanks 1.87m en 95+KG)
 
Laatst bewerkt:
Mooie kleur dat blauw!
Ik heb een Honda Nes 150, het model voor de Dylan en tik de 125 toch wel aan..
(ondanks 1.87m en 95+KG)

Dankjewel!

Denk net als de meesten hier, de maximale top 125 is. Ik heb iig nog niet harder dan dat gereden
 
Dat is hard zat, ik dacht dat de top rond de 110 was.

Dus na de winter gaan we kijken voor een dylan.
Eerst even rijden en dan misschien wat leuk spul erop zetten.
 
Dat is hard zat, ik dacht dat de top rond de 110 was.

Dus na de winter gaan we kijken voor een dylan.
Eerst even rijden en dan misschien wat leuk spul erop zetten.

Laat je niet misleiden door de snelheidsmeter. Die 125 teller zal naar mijn inschatting zo'n 110 op de TomTom zijn.

Desalniettemin snel genoeg :Y .
 
Laat je niet misleiden door de snelheidsmeter. Die 125 teller zal naar mijn inschatting zo'n 110 op de TomTom zijn.

Desalniettemin snel genoeg :Y .

Das uiteraard waar, maar hoeveel mensen rijden 100 op de snelweg kijkend naar gps snelheid. 5%? Meesten rijden gewoon 100 op autoteller dus zul je net zo hard als de meeste autos rijden. Tenminste dat is mijn ervaring. Hetzelfde geld voor de camera 80 km zones.
 
Standaard tikt hij de 120 wel aan op teller.
Ze kan ook een leonardo proberen of een scarabeo 500?
Dylan 150 zou ik wel aanraden voor je vrouwtje rappe brommer 125 heb ik niet getest.
De dylan is kort en vrij licht.
De beverly 200 is ook nog een optie maar die is langer en zwaarder, dat vind ze lastig de schuur en tuin uit tekrijgen.

Ik heb nu een honda lead 125cc 2takt, die pakt ze geregeld maar die loopt maar 90 dus zelf de provinciale wegen gaat ze niet op.
 
De dylan is kort en vrij licht.
De beverly 200 is ook nog een optie maar die is langer en zwaarder, dat vind ze lastig de schuur en tuin uit tekrijgen.

Ik heb nu een honda lead 125cc 2takt, die pakt ze geregeld maar die loopt maar 90 dus zelf de provinciale wegen gaat ze niet op.

Of een sportcity 250 ie of een 300 cc?
Welicht word dat mn volgende een 300 cc sportcity ziet er op youtube geweldig snelletjes uit
 
Laatst bewerkt:
Of een sportcity 250 ie of een 300 cc?
Welicht word dat mn volgende een 300 cc sportcity ziet er op youtube geweldig snelletjes uit
Hij moet niet zo zwaar zijn in kg want over 2 jaar komt er misschien een campertje bij en kan de scooter ook mee.

En een dylan kost een stuk minder dan een sportcity.
 
Das uiteraard waar, maar hoeveel mensen rijden 100 op de snelweg kijkend naar gps snelheid. 5%? Meesten rijden gewoon 100 op autoteller dus zul je net zo hard als de meeste autos rijden. Tenminste dat is mijn ervaring. Hetzelfde geld voor de camera 80 km zones.

Helemaal mee eens (zoals je inmiddels weet). Op een 100km snelweg kan je overal meekomen. Op de 120km snelwegen moet je de linkerbaan vermijden, maar rechts en midden is doorgaans geen probleem.

Als ik een lang stuk 120km snelweg moet rijden, zoek ik altijd een auto uit die de snelheid rijdt die ik wil rijden. Daar blijf ik net zo lang achter rijden totdat diegene ergens anders heengaat. Dan zoek ik weer een andere auto die een lekkere snelheid rijdt. Werkt prima.

Edit: ik wil ook een SC300 Cube. Nog een paar jaar wachten, dan kan ik 'm betalen ;)
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens (zoals je inmiddels weet). Op een 100km snelweg kan je overal meekomen. Op de 120km snelwegen moet je de linkerbaan vermijden, maar rechts en midden is doorgaans geen probleem.

Als ik een lang stuk 120km snelweg moet rijden, zoek ik altijd een auto uit die de snelheid rijdt die ik wil rijden. Daar blijf ik net zo lang achter rijden totdat diegene ergens anders heengaat. Dan zoek ik weer een andere auto die een lekkere snelheid rijdt. Werkt prima.

Edit: ik wil ook een SC300 Cube. Nog een paar jaar wachten, dan kan ik 'm betalen ;)
_O- _O- _O- autos volgen inzicht tonen hoe hard de auto gaat :P
Ja die cube lijkt me echt een leuk ding :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan