't Honda Ses 150 Dylan Topic

ja,het blokje gaat niet over z'n nek ofzo.ik rij persoonlijk meestal 100-110 want met die kleine wieltjes rijdt dat het prettigst, vind ik, zeker als er veel wind staat word ie een beetje wiebelig boven de 100.
 
ja,het blokje gaat niet over z'n nek ofzo.ik rij persoonlijk meestal 100-110 want met die kleine wieltjes rijdt dat het prettigst, vind ik, zeker als er veel wind staat word ie een beetje wiebelig boven de 100.

Geinig met de xt660x die ik had ging het blokje wel wat over de kop als ik de 160 aantikte was zeg maar niet echt prettig gevoel.
 
Vandaag ook maar xenon besteld van verlichtingkopen.nl

Bixenon versie, hoop dat het wat is. Kan ik daarna ook mijn alarm goed wegwerken en eens kijken wat er met me handremmetje is gebeurt :/
 
Spatbord eraf oogt veel leuker vind ik.
Dat word het eerste project :)
Imagen005_20.jpg
 
Spatbord op het 2e plaatje vind ik wel ok. Bij de eerste vink het niks

denk trouwens dat ik de verkeerde heb besteld van xenon B|

Dacht dat hb4, bixenon was :X

Dat wordt leuk
 
Laatst bewerkt:
Weet alleen niet hoe het dan met de regen wordt, voornamelijk daarom heb ik m er nog niet afgehaald.

Maar jij kan ons dus binnenkort die ervaring vertellen :9
 
Natte rug vind ik niet zo erg hoor :) Vind het belangrijker dat het er mooi uitziet :P maar ik zal de ervaring vertellen
 
Ja je kan m wel wat mooier maken de dylan. Heb ik ook gedaan.

Zou eigenlijk eens een keer een fototje moeten posten
 
zometeen f schieten als t niet te donker is. (wat ik eigenlijk wel verwacht
 
Foto niet gezien was vast te donker ;)
De dylan word zo gebracht ! *O* het is tot nu toe nog droog want ik wil wel even testen of het een echte stads scheurneus is :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan