't Honda Ses 150 Dylan Topic

of nr 67 dylan die gebouwd is...?

Die had ik ookg gezien in me zoektoch naar een dylan, haha

Hebbie de vraagprijs ervoor gegeven? Want ik vond m aardig aan de prijs en daar wilden ze toen niks aan doen. Die van mij heb nu 1000 km minder erop en paar honderd euro goedkoper. Maar goed het is dan ook geen matzwarte :9
 
Die had ik ookg gezien in me zoektoch naar een dylan, haha

Hebbie de vraagprijs ervoor gegeven? Want ik vond m aardig aan de prijs en daar wilden ze toen niks aan doen. Die van mij heb nu 1000 km minder erop en paar honderd euro goedkoper. Maar goed het is dan ook geen matzwarte :9

Ik heb hem zo omgeruild voor mijn hornet niks bij niks af en de helft van het bezorgkosten .
Ik had de hornet voor veel meer kunnen wegdoen maar geen zin in mensen aan de deur enz... dus 1 op 1 leek me wel netjes.
Zoals je ziet staat mn motor in de berging het is niet moeilijk hem erin te zetten aangezien er wel 4 a 5 motors inpassen maar liever een makkelijke scoot erin voor woonwerk meer doe ik er toch niet mee.
Ja naar de supermarkt ff snel enzo
GroteFoto-BPC6KW7K.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dylan staat er net lekker op gereden heerlijk zo n ding en raggen dat je ermee kan :)
Rimstriping heb ik meteen gehaald zo plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Dylan staat er net lekker op gereden heerlijk zo n ding en raggen dat je ermee kan :)
Rimstriping heb ik meteen gehaald zo plaatsen.

Binnenkort ook voorzichtig beginnen met fietspaden meepakken en je bent een echte scooterist.






Of ben ik gewoon rebels :+
 
Binnenkort ook voorzichtig beginnen met fietspaden meepakken en je bent een echte scooterist.






Of ben ik gewoon rebels :+

Dat heb ik net al gedaan stoepen en fietspaden vandaar dat je zo retesnel kan zijn met zo n ding :)
Merkte ook al gauw waar je 70 mag dat je al snel volgas wil de teller liep makkelijk door naar de 120 op mn teller
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 125 gereden. Als je een beetje gebogen gaat zittenenzo loopt ie wat sneller :o

En xenon is binnen *D
 
Laatst bewerkt:
laat maar horen als je nog montage tips nodig hebt voor je xenon

Nou makkelijker kon het eigenlijk niet :?

Ik sluit de kabels in het pakketje bij elkaar aan, toen bleef er nog 1 stekker over en daar moet de stekker in die normaal naar het bolletje loopt. Klaar is kees. Zondag maar even passend erin zetten. Had het nu even uitgeprobeerd.

Hoe heb je dat vijlen gedaan enzo, want je zei dat het niet paste precies. Hebbie de koplamp eruit gehaald?
 
Waarvoor is het hendeltje bij je linker rem?

Om af te breken B|

Het is een handrem, als je m op de zijstandaard zet dat ie niet weg kan glijden. Bij mij werkte ie niet helemaal goed meer, en pas drukte ik te hard en brak er iets :/ Nu doet ie t helemaal niet meer
 
Ik ben toch wel zo ontzettend blij met die dylan!
Als ik ernaar kijk word ik gewoon blij met zn mooie kleuren.
De snelweg is trouwens prima te doen met de dylan rijd prima op 120 kmpu geen zwabberzooi ofzo gewoon rechtuit echt heerlijk gewoon ik denk dat ik nooit meer een motorfiets wil maar alleen nog maar scooters.
 
dat is je parkeer rem.

ja, ik heb de koplamp eruit gehaald anders kom je er niet makkelijk bij om te vijlen.
en je zal er wat vijlsel uit moeten schudden / blazen
ik ga er van uit dat het dezelfde set is als de mijne, dus als volgt:
vanwege het halogeen bolletje naast de xenon bulb past het lampje niet goed door het gat van de reflector, ik moest een rechthoekig stukje weg vijlen.de 2 opstaande lipjes aan de andere kant op het voetje van het lampje moet je ff plat knijpen want anders past ie daar ook niet.
de witte plastic ring waarmee de lamp vast zit in de reflector moet je door zagen (niet in 2 stukken!) zodat je de draden erdoor kunt doen want de stekkers passen niet door het gat.
eventueel het gat in de originele rubber mof die op achter op de reflector zit wat groter knippen zodat de rubberen doorvoer op het draadboompje van de xenon lamp wat makkelijker past.
de ballast heb ik met een parker vast gezet op het schuine plastic gedeelte rechts boven de koplamp, de parker komt dan uit in je dashboard kastje.
het is ff pielen maar ik ben tevreden met het resultaat, een vette bak met licht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan