't Honda Ses 150 Dylan Topic

nee bandenspanning is ok en bij toeval (monteur ANWB vroeg ik het bij autopech) die vertelde mij ook van waarschijnlijk andere rollen
gemonteerd ,voorheen zat er op mijn dYlan een Leo Vince uitlaat ,maar die gelijk bij aankoop ingeruild voor de standaard uitlaat omdat ik hem te veel herrie vond maken ,wist niet van de andere rollen maar weet zeker dat die ook veranderd zijn,achteraf dus niet zo slim.
nou ja 80 km doet hij iedergeval ,alleen in de stad zou lekker zijn als hij vlotter optrok .komt wel bij volgende beurd.
dank iedereen voor reacties
 
Laatst bewerkt:
130 is wel snel voor een dylan, wat heb je er aan gedaan dan?
Ik heb geen idee van de gewichtjes, ik heb wel een andere vario ,gewichtjes en snaar liggen maar moet ze nog steeds monteren. (Al ruim 2jaar😊)
Hij liep altijd een 110 tot 120 max op de teller, met nieuwe snaar er ook andere rollen ingezet die ik met partijtje Dylan onderdelen een keer had gekocht, nu dus voor de wind iets hogere top, maar bij het stoplicht veel minder snel weg.
 
Er zit bij mij een zij standaard op de Dylan maar met een beetje bocht schraapt ie over de grond .

ga ik te schuin of is die standaard niet ok ( hij klapt netjes in )
 
Nu Dylan hoofdstuk weer afgesloten! een vriend ging een beetje inkrimpen en deed zijn Honda SH 150 weg en hoewel de Dylan langzaam was beviel het redelijk . erger vond ik dat je geen grote shopper tas of kist gereedschap op de treeplank kon zetten.
Meegenomen is ook wat minder gelopen maar 30000 ipv. 60000 van de Dylan.
dus vervolg op nieuw SH 150 topic
 
Nu Dylan hoofdstuk weer afgesloten! een vriend ging een beetje inkrimpen en deed zijn Honda SH 150 weg en hoewel de Dylan langzaam was beviel het redelijk . erger vond ik dat je geen grote shopper tas of kist gereedschap op de treeplank kon zetten.
Meegenomen is ook wat minder gelopen maar 30000 ipv. 60000 van de Dylan.
dus vervolg op nieuw SH 150 topic
Benieuwd hoe je verder het verschil ervaart, ik meen dat een goede Dylan iets meer vermogen heeft?
 
Nu Dylan hoofdstuk weer afgesloten! een vriend ging een beetje inkrimpen en deed zijn Honda SH 150 weg en hoewel de Dylan langzaam was beviel het redelijk . erger vond ik dat je geen grote shopper tas of kist gereedschap op de treeplank kon zetten.
Meegenomen is ook wat minder gelopen maar 30000 ipv. 60000 van de Dylan.
dus vervolg op nieuw SH 150 topic
heel veel plezier van je SH al de dylan het bij mij ooit opgeeft zie ik je in het |SH topic ;-)
 
Grrr, de 2de hands remklauw is in iets betere staat als de huidige dus eerst een revisie kitje zoeken. Dus verder niks gedaan. Binnenkort ga ik echt verder
 
Grrr, de 2de hands remklauw is in iets betere staat als de huidige dus eerst een revisie kitje zoeken. Dus verder niks gedaan. Binnenkort ga ik echt verder
Als je wat vind.. ik heb nog oude klauw liggen die ik mss ook wel wil reviseren. Weet alleen mn god niet hoe ik die zuigers los ga krijgen...
 
Ik heb ze los gekregen door de compressor er op aan besluiten.
De remklauwen werden op veel honda,s gebruikt. Cbr ,vfr en meer. De bevestigings beugels is alleen anders.
 
Even vraagje, ik zie dat een kering van de voorvork zweet, op zich is dat een leuk klusje, maar die scooters zitten helemaal in de kappen, iets wat net niet mijn hobby is. ;(

Welke kappen moeten er af om deze klus te klaren?
 
Even vraagje, ik zie dat een kering van de voorvork zweet, op zich is dat een leuk klusje, maar die scooters zitten helemaal in de kappen, iets wat net niet mijn hobby is. ;(

Welke kappen moeten er af om deze klus te klaren?
Ligt eraan , officiele manier is volgens mij van achter naar voren kappen los. Maar met beetje geluk krijg je voorkant wel apart los. Afhankelijk van ouderdom dylan, kan er nog wel nokje hier en daar afbreken.
 

Bijlagen

  • Honda Sh-Pantheon-Dylan 125-150.pdf
    2,9 MB · Weergaven: 15
Poten steken in het kroonstuk, ik denk dat je de vorkpoten er af kan krijgen zonder kappen demonteren
Op de bok en de achterkant op de grond trekken
Voorwiel eruit, als het goed is 2 boutjes per poot die in het kroonstuk zitten
 
Poten steken in het kroonstuk, ik denk dat je de vorkpoten er af kan krijgen zonder kappen demonteren
Op de bok en de achterkant op de grond trekken
Voorwiel eruit, als het goed is 2 boutjes per poot die in het kroonstuk zitten
Zoiets hoopte ik eigenlijk op haha, bedankt Martin, ik ga die optie even bekijken.
 
In Breda staat een 125 zonder papieren voor weinig
Van 2 1 maken, en een bult onderdelen te verkopen, kun je onderaan de streep heel goedkoop een dylan hebben staan

Nu ff te veel te doen voor een projectje
 
Beste leden even een vraagje.

Mijn maat zijn Dylan is afgelopen nacht gestolen, maar gelukkig een straat verder wel weer terug gevonden.

Contactslot is vernielt terwijl hij op het stuurslot stond.

Is hij nog makkelijk van het stuurslot te krijgen nu?
En heeft iemand toevallig een setje sloten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan