t.k.a. Honda Hawk

smokiebike

MF'er
6 feb 2004
177
1
rijswijk
Hey mederijders. Er logeert op dit moment bij mij een mooie Honda Hawk 650 cc, heeft een lage km stand! 15000 mls. Is van een maat van mij maar die heeft er geen tijd en plaats meer voor. De motor verkeert in goede staat heeft vorig jaar een goede beurt en nieuwe band en accu gehad. Hij hoeft nu geen onderhoud te hebben. Kleur is rood. Vraagprijs is 2200 euro bouwjaar 1989.
Foto is op aanvraag met e-mail adres. Groetjes Smokiebike
 
Laatst bewerkt:
Laat me raden, het is deze zeker????

full
 
maar 4840 gulden voor een motor van 19 jaar oud :)
 
Guldens? }) Motor is van een maat van mij, thanks voor de pic's plaatsen. En tsja de prijs is wat fors, maar het is echt een top fietsje! Heb met hem overlegd en LET-OP *D er is een prijsverlaging met maarliefst 650 gulden ;) dus nieuwe prijs is nu 1900 EURO! :9 Dat is niet te veel voor zo'n fijne motor met zo'n lage km stand en goed onderhouden en let op een onderhoudsvrije ketting! :z Ja ja er zit een kettingsmeersysteem op! Nou laat maar horen. Wie komt hem halen en geniet deze zomer van deze super fiets? :W :W :W
 
Blijft veel geld. Tis ook niet de beste tijd om een motor te verkopen, behalve voor pekelfietsen van een paar centen.....

Afijn, suc6 met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
:z We hadden het toch over guldens? :r Maar daar een ander het meestal beter weet wat is hij volgens jou waard? Let wel op km stand svp 8-) groetjes smokiebike.
 
Ziet er nog mooi uit voor een fiets van deze leeftijd...

1900 lijkt me toch een redelijke vraagprijs :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan