T.K go pro 3 Hero white edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxer750srad

MF veteraan
14 jun 2008
4.615
2.029
dichtbij TT Assen
te koop gopro hero 3 white edition, in goede staat met 64 gb card. oplaadkabel, waterdichte behuizing en 2 mounts.


vraagprijs 75 euro exclusief verzendkosten
20180916_154705.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wel geïnteresseerd maar geen geld om hem over te nemen! :)
Ik ben nog aan het sparen om mijn motor volgende maand op te halen ;)
 
Het klinkt misschien gek maar waarom zou ik die van jou voor €75,- overnemen als ze ook voor 1/3 minder op marktplaats te vinden zijn? Overtuig me!
 
Het klinkt misschien gek maar waarom zou ik die van jou voor €75,- overnemen als ze ook voor 1/3 minder op marktplaats te vinden

gek weet ik niet...welles/nietes, dubbeltje op de 1e rij daar neigt jou opmerking meer naar. er staat vraagprijs, ben je serieus geïnteresseerd kom je gewoon met een bod en wie weet komen we daar wel uit.
 
Het klinkt misschien gek maar waarom zou ik die van jou voor €75,- overnemen als ze ook voor 1/3 minder op marktplaats te vinden zijn? Overtuig me!


gek weet ik niet.....welles/nietes, dubbeltje op de 1e rij, daar neigt het meer naar. er staat vraagprijs, ben je serieus geïnteresseerd dan kom je met een bod en wie weet komen we er wel uit.
 
Ik hoef niet voor een duppie op de eerste rij te zitten en het welles nietes houd ik me niet niet mee bezig. Ben gewoon op marktplaats wezen kijken waar ze zo voor worden aangeboden en dan een scheiding gemaakt van winkel, particulier en dus met of zonder garantie.
Ik zou je vijftig bieden en dan de kosten voor verzending voor mijn rekening willen nemen.
 
Ik hoef niet voor een duppie op de eerste rij te zitten en het welles nietes houd ik me niet niet mee bezig. Ben gewoon op marktplaats wezen kijken waar ze zo voor worden aangeboden en dan een scheiding gemaakt van winkel, particulier en dus met of zonder garantie.
Ik zou je vijftig bieden en dan de kosten voor verzending voor mijn rekening willen nemen.


helder antwoord. mocht je echt serieus zijn mag je hem overnemen voor 60 euro inclusief verzenden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan