T.K.: moto guzzi nuovo falcone

sethos

Die hard MF'er
17 mei 2006
567
0
Den Haag
Hallo iedereen,

Na lang nadenken heb ik toch maar besloten de guzzi te verkopen..

De motor is gebouwd in 1973 voor het italiaanse leger. Het is de laatse grote
(500cc)eencilinder die guzzi heeft gemaakt en is oersterk. Hij heeft 4 versnellingen rechtsgeschakeld en loopt en start goed.

Hij is belastingvrij, heeft een mooie blauwe nr. plaat en de verzekering is een paar euro per maand.

Het is echt een motor met heel veel bekijks en een hele grote aantrekkingskracht op heel veel mensen.

Het is absoluut geen snelheidsduivel, maar een heerlijke rustige cruiser die op zijn best is rond de 80 kmpu.

Als extra onderdelen heb ik erbij:
- twee buddyseats
- originele metalen beenschilden
- origineel windscherm
- O-ring set (origineel voor dit model)



Vraagprijs: €2795,-

full
 
Beetje erg aan de prijs, is het soms een klassieker?

In Italie wordt deze niet echt beschouwd als klassieker, dat is voorbehouden aan de Falcone en oudere ( voor 1960) modellen. Maar veel mensen beschouwen hem wel als een klassieker, en er zijn veel liefhebbers van..

En er staat VRAAGprijs... dus ik sta open voor (reeele) biedingen :Y
 
Hallo sethos, ik vind de Falcone er op de foto's goed uitzien, en wil ook wel komen kijken. . . maar ik kan hier nergens een mogelijkheid vinden om (rechtstreeks) contact met je op te nemen. :?
 
Laatst bewerkt:
Hallo sethos, ik vind de Falcone er op de foto's goed uitzien, en wil ook wel komen kijken. . . maar ik kan hier nergens een mogelijkheid vinden om (rechtstreeks) contact met je op te nemen. :?

Hi mdev, mijn meel is seth_van_vugt apenstaartje hotmail.com
Mail me even , dan maken we een afspraak! Ik ben er de hele volgende week nog, dan ga ik twee weekjes op vakantie...
Ik hoor het graag!
 
Hallo Sethos, na je vakantie heb ik je drie keer een mailtje gestuurd, maar geen reactie daarop ontvangen. . . gemist? . . . of andere plannen met de NF? . . .
 
mooi ding! heb me laten vertellen dat ze rond de 100 nogal kunnen trillen en gauw terugvallen bij tegenwind of helling door het hoge gewicht..
maar daar moet wel wat aan te doen zijn. in de klassiekerraces fokken ze falcone's genadeloos op en rijden erg hard. de klappen die eruit komen zijn geweldig!
laatst zag ik een burgermodel met een (bijbehorend?) spannetje eraan. ook erg snoepig!
 
Hallo Sethos, na je vakantie heb ik je drie keer een mailtje gestuurd, maar geen reactie daarop ontvangen. . . gemist? . . . of andere plannen met de NF? . . .

HI,

Ik gebruik die mailbox niet meer vandaar geen reactie..sorry! zag het net pas tussen de 500 spam maailtjes B|

De motor is intussen naar mijn vader gegaan in groningen die er voor gaat zorgen.. eerste een grote beurt en wat er daarna mee gebeurt weet ik niet, maar ik hij is eigenlijk niet meer helemaal van mij, dus ik kan er op dit moment weinig over zeggen... :?
 
Ok, ik was al verbaasd dat er geen enkele reactie kwam, maar het geeft nu wel wat duidelijkheid. Maar stuur eens een mailtje als je weet wat er nu eigenlijk mee aan de hand was. . . want daar blijf ik toch wel benieuwd naar. . .
 
Terug
Bovenaan Onderaan