T.K. onderdelen (SC57uspd vork+klauwen,Cup-demper)

RVDBLADE#86

MF veteraan
Ben maar eens begonnen met de winterschoon maak in de schuur en vond nog het 1 en ander wat over is gebleven.Misschien iets voor de hobbyisten of zelfbouwers onder u.

Het betreft hier onder andere:
- CBR1000RR4 orginele uitlaatsysteem 350,-
- SC33 Linker clip-on 20,-
- LaserHotcam KNMV-CUP demper ?????
- SC28,SC33 remklauwen 100,-
-ZX-6R wave-schijven (NIEUW!!) 360,-

Voor de kawa rijders onder u !!
Te koop: Kawasaki ZX-6R + RR wave schijven nieuw!

SC57 CBR1000RR4 kompleet uitlaatsysteem. Nieuwprijs 1062,58(ex.btw)voor 350,-. Dus met demper en tussen stuk en klep,is voor elke hobbyist onder zijn motor pas te maken.Demper staat niet op de foto maar bij intresse wil ik je hem altijd doormailen.

full


KNMV-CUP demper ???. 2raceseizoenen oud en elk jaar opnieuw gevuld, heeft alleen 1 heel klein krasje aan de achter zijde(heeft 455,- gekost).
full

De afstand tussen de bouten is 80mm past op meerdere Honda's en misschien ook andere motorfietsen??

Orginele remklauwen welke op een SC28 en SC33 passen. Maar natuurlijk ook op genoeg andere motoren, V-max b.v. 100,- voor beiden.

full


Linker Clip-On CBR900rr 20,-

Mocht je vragen hebben of nog meer foto's willen zien mail me dan even dan stuur ik die even door!!

Mvg, RVDBLADE#86 :]
 
Laatst bewerkt:
ik wou dat ik dat soort dingen vond in de schuur.
het enige wat ik vind zijn kromme stuurtjes en afgebroken stepjes :+
 
wat moeten de remschijven 320 mm kosten ?? .en passen deze op een blade sc28 ?

Dag Brend,

Ja ze passen op de velg van een SC28,alleen heb je adapters nodig om de remklauwen te monteren. Omdat er orgineel 296mm schijven op zitten. Het zijn echt onwijs mooie en goeie schijven. Jammer dat ze niet op mijn SC57 passen anders waren ze zeker niet weg gegaan. Maar voor 250,- mag jij ze hebben. Zal je even een foto mailen. Ik heb eigelijk wel intresse in jou radiale rempomp,mail me even een foto en het prijskaartje!!
 
ik laat de rempomp naarkijken .zodat ik zeker weet dat dat ding ok is .ik mail je zodra ik its weet
Bernd
over de schijven .ik mailo je als ik de fotos heb gezien ......
 
De SC33 kuip kompleet + koplamp/mistlicht en het carbon voorspatbord zijn ook de deur uit!!

Maar heb nog wel het 1 en ander liggen voor de geintresseerden:
- CBR1000RR4 upside-down voorvork
- CBR1000RR4 radiale remklauwen
- CBR1000RR4 orginele uitlaatsysteem
- SC33 Linker clip-on
- LaserHotcam KNMV-CUP demper
- SC28,SC33 remklauwen

:]
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan