T.k. suzuki GS500E slingshot, vr.pr. 1.250 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Motomuzzi

MF veteraan
25 aug 2004
6.119
1
Nijkerk
Wegens de aanschaf van een nieuwe motor staat mijn allereerste motor bij deze te koop. Het is een suzuki GS500E slingshot van 1991 op vol vermogen. De motor kan echter eenvoudig omgezet worden naar 25 kw. Ik heb de motor nu 1,5 jaar en het is een probleemloze motor. Er zit een praktisch nieuwe achterband op en de voorband kan ook nog een mooie poos mee. De kilometerstand is ongeveer 37.150. Toen ik hem kreeg had hij 3 jaar stilgestaan dus toen zijn de carburateurs schoongemaakt, alle vloeistoffen vervangen, is de ketting gespannen en zijn de kleppen gesteld. De ketting, tandwielen, remblokken en remschijven kunnen nog wel even mee maar dienen wel op niet al te lange termijn vervangen te worden. Vorig jaar zijn ook nog de voorvork keerringen vervangen.

De motor is schadevrij maar heeft wel lichte gebruikssporen. Er zit 1 klein deukje in de tank maar de lak is onbeschadigd. Daarnaast is het ook nog eens de snelste kleur...zwart :P .

De soes is een heerlijke beginnersmotor. Hij is vrij laag en niet al te zwaar dus ook zeer geschikt voor niet al te grote meiden zoals ik zelf ;) Hij is ongeveer een half jaar voor woon/werkverkeer gebruikt. Ook in de winter start hij zonder problemen. Ook is de Eifel geen uitdaging gebleken voor deze motor :]

Aangezien ik inmiddels een klein beetje ervaring op heb gedaan in het motorrijden vond ik het tijd worden om mezelf een cadeautje te geven. Ik heb zelf een BMW F650GS gekocht. Deze wordt binnenkort afgeleverd en dus moet er plaats gemaakt worden in de berging.

Voor meer info kun je me bereiken op: 06-21801305 of uiteraard via MF en/of de mail (zie mijn profiel). Meer foto's zijn ook via de mail te verkrijgen. Een bezichtiging of proefrit is uiteraard geen probleem.

Groetjes Motomuzzi aka Wendy

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Wendy,

Heb je ook een foto van het deukje in de tank?
Waar zit je trouwens?

Groet,

SoMe

Zal ik even maken voor je. Je kunt het deukje op de geposte foto ook net zien. Hij zit net boven de inkeping in de horizontale sticker op de tank. Het is een deukje van 1 a 1,5 cm breed en ik denk een 0,5 cm diep. Omdat de lak niet beschadigd is kun je hem er waarschijnlijk vrij gemakkelijk uit laten halen. Omdat het mij niet irriteerde (hij zat er al toen ik hem kocht) heb ik dat nooit laten doen. Ik zit in Nijkerk maar de motor staat bij een vriend in de schuur in Almere.
 
Geen lessers die bijna lesser af zijn en een goeie en goedkope beginnersmotor nodig hebben met dit weer? :]
 
neeheeee '(

maar uhm, jij een verse, je schatje al een andere inmiddels? :)






@kopers: leuke dingen die gs-jes, worden flink onderschat *O*

Hey die Beer :W Jaha :P Nah het gaat me wel een beetje aan mijn hart hoor dattie weg gaat ;) Maar de ruimte in de schuur is beperkt heh :)

Ja Maarten heeft inmiddels een R1150GS en dat is echt een enorm gevaarte. Dat ding neemt voor 2 'normale' motoren ruimte in in de schuur -O- Maar hij is wel errug gaaf. Als mijn GS is afgeleverd hebben we op en top vakantiemotoren :] en Maarten woon- werkt ook met de zijne. Helaas kan ik tegenwoordig op de fiets naar mijn werk dus moet ik mijne maar 's avonds uitlaten :P
 
even in reactie op mailtje :)

ik hoop binnen nu en een maand mn rijbewijs te hebben (volgende week AVB, daarna snel AVD)

ik kan het dus nu nog neit betalen, aangezien je hem snel weg wilt ivm de ruimte voor de BMW, is het vrees ik geen optie -O-

ik vind het ontzettend tof dat je gemailed hebt, en ik vind het ook een super ding, maar het zit er helaas dus nog even niet in -O-

en nee, 1250 kan ik niet even ophoesten nu dus.. ;)
 
zeker niet toevallig 25kw op kenteken?
verders een mooi ding :]

Hoi Mfix!....de motor heeft vol vermogen maar is eenvoudig op 25 kW te zetten. Als je dit door een dealer laat doen dan is dat voldoende om aan te kunnen geven dat het een lichte motorfiets is. Indien het vermogen de reden van afhaken is dan stel ik voor dat we even gaan uitzoeken hoe één en ander in me kaar steekt met die 25kW-kitjes en dat we dan even contact houden.

vind je dat wat?


neeheeee '(
maar uhm, jij een verse, je schatje al een andere inmiddels? :)
Heej Beerke :9 ......

ik heb idd sinds een paar weken een heule dikke BMW _O-
check this : http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=13962

alles goed kerel?...nog steeds dijkjes onveilig aan 't maken? :}

even in reactie op mailtje :)

ik hoop binnen nu en een maand mn rijbewijs te hebben (volgende week AVB, daarna snel AVD)

ik kan het dus nu nog neit betalen, aangezien je hem snel weg wilt ivm de ruimte voor de BMW, is het vrees ik geen optie -O-

ik vind het ontzettend tof dat je gemailed hebt, en ik vind het ook een super ding, maar het zit er helaas dus nog even niet in -O-

en nee, 1250 kan ik niet even ophoesten nu dus.. ;)
Hoi Faithy!

graag gedaan hoor, die e-mail :) .

Wendy haar BMW wordt pas over een tijdje geleverd dus hier is nog wel even plek. Het is zelfs zo dat doordat we aan het verbouwen zijn dat de Suzuki bij een vriend van ons in zijn tuinhuis staat (Almere).

Je ziet.....de motor heeft dus voorlopig nog wel een plekje ergens ;) ...
als de sodemieter gaan sparen dus :P
 
Heej Beerke :9 ......

ik heb idd sinds een paar weken een heule dikke BMW _O-
check this : http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=13962

alles goed kerel?...nog steeds dijkjes onveilig aan 't maken? :}
eej kerl :W

wat een hok zeg :X









congrats, gaaf ding man!! Moet vast lekker mee te raggen zijn *O*

dijkjes, 'f course, inmiddels in een wat leuker tempo, maar nog steeds op die gare gs :+

maar weer eens een keertje wat regelen met de heteren crew ;)
 
Hoi Mfix!....de motor heeft vol vermogen maar is eenvoudig op 25 kW te zetten. Als je dit door een dealer laat doen dan is dat voldoende om aan te kunnen geven dat het een lichte motorfiets is. Indien het vermogen de reden van afhaken is dan stel ik voor dat we even gaan uitzoeken hoe één en ander in me kaar steekt met die 25kW-kitjes en dat we dan even contact houden.

vind je dat wat?

Thnx voor de moeite en de linkjes, maar heb waarschijnlijk al een andere gevonden :)
Suc6 met de verkoop, de nieuwe eigenaar mag blij zijn :]
 
Hij is inmiddels opgehaald van zijn tijdelijke logeeradres en staat nu ter beloering en beproeving in Nijkerk voor serieus geinterreseerden :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan