t.k. Yamaha Maxster 150cc motorscooter

Fokker

MF'er
16 sep 2009
202
6
t.k. Yamaha motorscooter Maxster 150cc van 10.2003, slechts 10.300 km gelopen,
in prima staat, zeer zuinig ca. 1:35, trekt goed op tot top 110/120km.
Nieuwe motorolie en overbrengingsolie, remblokken voor/achter, luchtfilter,
goede banden. 1.000,- omgeving Haarlem, moet weg i.v.m. aanschaf zwaardere motorscooter en overschrijving verzekering, kan evt. binnen straal van ca. 30km
gebracht worden.
vdlieuw@gmail.com of 06-51 492447
full


VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
t.k. Yamaha motorscooter Maxster 150cc van 10.2003, slechts 10.300 km gelopen,
in prima staat, zeer zuinig ca. 1:35, trekt goed op tot top 110/120km.
Nieuwe motorolie en overbrengingsolie, remblokken voor/achter, luchtfilter,
goede banden. 1.000,- omgeving Haarlem, moet weg i.v.m. aanschaf zwaardere motorscooter en overschrijving verzekering, kan evt. binnen straal van ca. 30km
gebracht worden.

vdlieuw@gmail.com of 06-51 492447[afbeelding]

Eventueel interesse. Maar waar woont u dan? :)
 
Volgens mij staat alles in de startpost. _O-
Ik heb net twee weken een andere motorscoot :') maar als je hem 'even' in Rotterdam bezorgt wil ik hem wel hebben. _O-
 
Er staat een 1-tje op je nummerplaat, is de motor ooit gestolen geweest of de plaat eraf gerost door 't een of ander?
 
Antwoorden: staat overigens in de adv. maar gelopen slechts 10.300 km, ik woon in Vijfhuizen (aan de rand van Haarlem), 1-tje op kenteken, klopt is er een keer afgeschroefd door "onbekende" en vlak voordat hij gesnapt werd kentekenplaat in het water gegooid, ondanks dreggen e.d. niet gevonden dus maar één oplossing, nieuwe plaat.

Voor de Rotterdammer: als het definitief is dat je hem koopt, voor jou breng ik hem naar Rotterdam ! IK hoor het wel van je, groet Fokker
 
Voor de Rotterdammer: als het definitief is dat je hem koopt, voor jou breng ik hem naar Rotterdam ! IK hoor het wel van je, groet Fokker
Als'tie geen schade heeft deal. :}

Edit. jij hebt geen PM, dus activeer die .of mail naar worldbeater at chello . nl
Dan geef ik je mijn gegevens.
:)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan