T.K. zx-6r 1996

ronmorre

MF'er
27 jun 2005
42
0
Amsterdam
Nette zx-6r uit 1996. Speciale orginele kleurstelling met 53.000 km op de teller. Vorig jaar de hoofdballagers laten vervangen, olie ververst en filter vervangen. Er zit een open bos uitlaat op zonder db-killer. Achterband is aan vervanging toe. Kortom een hele fijne motor die heerlijk rijd. Voor meer informatie en of foto's ff mailen.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/373450/53837a41a0fa5a2c11ae32364c774dac (Img0027.JPG)​
 
En nog een foto. :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/373451/41bc7b36dba72e10d99bb5043a22a005 (Img0028.JPG)​
 
Kijkt wat makkelijker:

full


full


...mooie fiets! Succes met de verkoop!
 
best wel duur als je bekijkt dat 1 uit 2003 nog geen 6000 euro kost

_O- Kom jij eens met een link dan waarin een 2003-model (geen kenteken dus!) minder dan 6000 zit.

Ik ben van mening dat het een nette prijs is voor een mooie motor. En het is veelal een vraagprijs. Denk dat de verkopende partij uiteindelijk met zo'n € 3400,- in de zak afscheid neemt van zijn motor. \

@TS: Mooie fiets! Succes met de verkoop. Als je hem een jaar later te koop had gezet had ik waarschijnlijk wel interesse gehad. Zou m'n meissie veel plezier mee kunnen hebben. :]
 
zx6r 2003

naja 6500, tis wel een vraagprijs natuurlijk ;)

of ben ik nu bezig met topicvervuiling? zoja, excuses

optisch is hij niet 100% maar technisch is hij dik in orde.
Deze zx6rretje had wel wat kuipschade die nu wel verwerkt is. Dats de reden voor zo´n mooie prijs.

Vraagprijs: 3800, ik zat eerder te denke (als vraagprijs) aan 3499

[EDIT] Tis maar een suggestie :9 [EDIT]

Kick 4 deze kawa
 
Laatst bewerkt:
Oke oke de vraagprijs word iets bijgesteld ;( Geen 3800 maar 3500 :Y . Of doe een goed bod.
 
Laatst bewerkt:
Nette zx-6r uit 1996. Speciale orginele kleurstelling met 53.000 km op de teller. Vorig jaar de hoofdballagers laten vervangen, olie ververst en filter vervangen. Er zit een open bos uitlaat op zonder db-killer. Achterband is aan vervanging toe. Kortom een hele fijne motor die heerlijk rijd. Voor meer informatie en of foto's ff mailen.

Hoeveel heb je gereden sinds vorig jaar dan? En weet je hoeveel KM geleden de ketting/tandwielen vervangen zijn?
 
sorry voor de late reactie maar was een weekje weg. Vorig jaar ongeveer 2000 km in totaal gereden. Heb geen idee hoeveel km het geleden is dat de ketting en tandwielen zijn vervangen. Heb hem een jaar geleden bij motoport gekocht en was geen onderhouds historie aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan