In tegenstelling tot de meesten van jullie, heb ik mijn T Max niet uit passie gekocht, maar als een wintervehikel, naast mijn vertroetelde R1200GS.
Toch ben ik gaandeweg mijn scooter erg gaan appreciëren, zodat ik er er erg vaak mee rijd.
Gevolg : ik heb er verwarmde handvatjes opstaan, een topcase laten plaatsen en nu een JCosta Vario besteld.
Vraagje over die topcase : sinds de installatie door mijn dealer, durf ik het stuur niet meer loslaten : dat slaat zo heftig heen en weer, dat ik voor een tankslapper vrees (INDIEN daar een tank stond, duh).
Heeft iemand dat ook reeds ondervonden ? Zonder de originele topcase, geen enkel probleem... Volgens de dealer helpen zwaardere stuurgewichtjes niet en is het een kwestie van turbulentie ronde de topcase die zich in een slaand stuur vertaalt.
Ik heb een 2008 ABS-versie, in oktober 2010 gekocht met nu 6000 KMS op de teller en ik ben een forse lange knaap van + 95 Kilootjes (misschien van belang voor wat de luchtwervelingen op die topcase betreft.... )
Alvast bedankt !
Marc
Toch ben ik gaandeweg mijn scooter erg gaan appreciëren, zodat ik er er erg vaak mee rijd.
Gevolg : ik heb er verwarmde handvatjes opstaan, een topcase laten plaatsen en nu een JCosta Vario besteld.
Vraagje over die topcase : sinds de installatie door mijn dealer, durf ik het stuur niet meer loslaten : dat slaat zo heftig heen en weer, dat ik voor een tankslapper vrees (INDIEN daar een tank stond, duh).
Heeft iemand dat ook reeds ondervonden ? Zonder de originele topcase, geen enkel probleem... Volgens de dealer helpen zwaardere stuurgewichtjes niet en is het een kwestie van turbulentie ronde de topcase die zich in een slaand stuur vertaalt.
Ik heb een 2008 ABS-versie, in oktober 2010 gekocht met nu 6000 KMS op de teller en ik ben een forse lange knaap van + 95 Kilootjes (misschien van belang voor wat de luchtwervelingen op die topcase betreft.... )
Alvast bedankt !
Marc