T.O.M.S. opleiding 18 juli 2005, wie o wie?!?

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Maandag 18 juli is er weer een T.O.M.S. opleiding op Zandvoort.

Wie gaat er nog meer op maandag 18 juli? Meld het in dit topic en ik zal een lijst bijhouden van wie er gaat....

Ingeschreven T.O.M.S. 18 juli:

- PentAr
- Ms. Stuntie
- YaRone
- Bananeman
- Roberti
- CasGas met zus en zwager
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het, je gaat les van Vicky Gray krijgen dinsdag... (ik zit in groep B3).
 
Heb mij ook aangemeld, alleen nog geen reactie terug ontvangen. En ik ben er aanstaande dinsdag ook bij. Groep B7. cu. :]
 
Heb mij ook aangemeld, alleen nog geen reactie terug ontvangen. En ik ben er aanstaande dinsdag ook bij. Groep B7. cu. :]

Dan komt het wel goed , motorXtra is niet zo vlot met aanmeldingen bevestigen enzo ... net zoals ze niet niet zo vlot zijn met alles eigenlijk :+
 
ik ben er ook, maar doe de advanced cursus en zit in de vroege ploeg, hoelaat dat dan ook mag zijn :]
 
Hey das leuk, nog meer MF'ers. Ik ga samen met mijn zus en me zwager.
Zus: R6
Zwager: GSXR 750
Ik: SV650S

En die lui zijn niet echt vlot. Nog geen bevestiging en tot 2 dagen geleden had ik ook nog niet betaald?

Geld is toch al een flinke tijd geleden afgeschreven bij de bank.
 
Heb me twee weken geleden ingeschreven. Bevestiging gehad per mail, maar Sander van MotorXtra net aan de lijn gehad en die was verbaasd dat ik hem geld had overgemaakt, want hij had geen inschrijving. Komt nu allemaal in orde.
Trouwens, het begint om 08.30u.
 
Gaan jullie allemaal ZAC rijden daarna?

[me]Revolution heeft in 2003 TOMS gedaan[/me]
Ik heb er wel over zitten piekeren om zac te gaan rijden, het is zo jammer dat het vaak op doordeweekse dagen valt. ;(

ik heb trouwens ook nog geen bevestiging gehad, maar ze zijn idd niet echt vlot daarmee
 
Vanavond kreeg ik dit mailtje:

Hallo,

maandag 18 juli 2005 verwachten we je om 08.30uur in
restaurant La Course, gelegen op het terrein van het
Circuitpark Zandvoort. Zorg dat je op tijd bent, want we
hebben een druk programma voor je in petto.

We beginnen de dag met een uurtje theorie, en vervolgens
gaan we doen waar je voor gekomen bent: motorrijden. Het
rijden op het circuit wordt hierbij steeds afgewisseld met
de diverse oefeningen (slalom, remproef, kneedown, etc.)
op de paddockterreinen en op het grote circuit. 's Middags
krijg je van ons een lunch.

Wij brengen graag de volgende punten onder je aandacht:

-We verwachten van je dat je lederen motorkleding, motorlaarzen en een veilige helm draagt en dat je motor in goede technische staat verkeert.
-Alleen motoren met voor de weg goedgekeurde uitlaten zijn toegestaan.
-We adviseren om de bandenspanning die dag met 10% te verlagen (ivm warmteontwikkeling).
-Zorg voor een volle tank! Als je halverwege de dag moet tanken: op de boulevard staat een (onbemande) pomp met relatief goedkope benzine.
-bekijk alvast alle vlaggen op http://www.circuitgids.nl/vlaggen.html

Tot maandag!

P.S. deze uitnodiging komt later dan gepland vanwege een storing op een server.

Toevallig dat de serverstoring net opgelost is op de dag dat ik belde waarom we maar niets hoorden....
 
Vandaag ook het mailtje gekregen met de bevestiging.

Das mooi Paul, hoop dat je wat mooie foto's zal schieten die ik tegen de muur aan kan hangen, maar gezien jouw kunsten hoef ik daar niet bang voor te zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan