'T past en 't werkt :-)

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
M'n "eigenbouw" carbon undertail zit er op! :) Het past en ut werkt *D
Moet alleen nog gespoten worden, samen met m'n andere "dieët-stuff" }) !

Zodra dat klaar is maak ik nog wel een paar X-tra foto's!
Lampjes in tail komen van TTL in Roosendaal, zouden volgens afspraak op beurs met rode kapjes geleverd worden |( , niet dus, gewoon wit! :?
Rode worden wél gratis nageleverd gelukkig *D , nadeel daarvan zal waarschijnlijk wel zijn dat ingebouwde knippers minder zichtbaar zullen zijn O-)

full
 
Ik zou de lichtjes wit houden trouwens.
:^ Zeker in combinatie met 't Alfablauw (toch?) wat 't moet gaan worden.
Ziet er idd goed uit! :}
Elke keer weer een verrassing in welke kleurcombinatie je motor nu weer op de foto staat trouwens. ;)
 
Laatst bewerkt:
VET! Martin, het lijkt er weer op. :}

Enne, wat nou rode glaasjes? Gewoon zo houden, VEEL mooier, dat witte. :9
 
Dit is trouwens HELLdeskers tail en zit }) , waarvan de tail dus "donor" is geweest van mijn "product" !
Nadeel voor mij was dat het "geweldige" spuitwerk hiervan het donorschap niet overleeft heeft ;( , gevolg => Zelf met de verfspuit in de weer met DIT als resultaat :)

full
 
als de rest ook die kleur blauw wordt, zou ik zeker die witte glaasjes erin laten! samen met nog wat kleine witte accenten (roostertjes ed) zou dat wel vet zijn denk ik. en dan nog, als je die rode toch gratis krijgt, kan je het altijd nog omwisselen!
enuh, de knippers zijn in de 2 lampjes ingebouwd? VET :9~
ben beniewd hoe het gaat worden!
 
Ja, Martin bakt er idd nog niet zo veel van.. :+ :+ :P :P



;)



Maar eehh...wanneer is je motor in volle glorie te zien (hoop je) ??
Ik zou de lichtjes trouwens ook wit laten. 8-)


Wat hebben jullie toch met die witte kapjes, rood is vééééél mooier hoor :P

Trouwens de led-verlichting brand óók al rood en is altijd aan :P
 
Waar handenarbeid vroegah al niet goed voor is geweest. Ziet er goed uit Martin! Ben wel benieuwd naar het eindresultaat, dus: more pics!


CAT
 
Morgen "nieuwe" SC's erop, vanmiddag nog ff m'n tail verrubberd om de laatste profielsporen te wissen!

En je was zo tevreden over de 012SS? Welke SC wordt het?
Oh ja, het ziet er goed uit alleen die knippers lijken zo erg slecht zichtbaar (of valt dat wel mee bij daglicht?)
 
En je was zo tevreden over de 012SS? Welke SC wordt het?
Oh ja, het ziet er goed uit alleen die knippers lijken zo erg slecht zichtbaar (of valt dat wel mee bij daglicht?)

Ik ben uiterst tevreden over de BT 012 hoor, maar een setje "gebruikte" SC's kosten maar 1/3 van een set BT's hè :P

Heb er dus nu voor de komende tijd SC 1 voor en achter onderliggen :)

Zichtbaarheid weet ik nog niet, kan niet achter mezelf aanrijden nog, komt misschien nog welleens O-)
 
Op donderdag 03 april 2003 15:49 schreef Mar1tin het volgende:

Heb er dus nu voor de komende tijd SC 1 voor en achter onderliggen :)

Pas op met de SC 1 achter Martin, ik heb 1 keer een highsider op Zolder gehad met een SC 1 achter. Dit is eigelijk een qualifiyer band : 10 a 15 ronden supergrip en in één keer is het afgelopen.
 
Pas op met de SC 1 achter Martin, ik heb 1 keer een highsider op Zolder gehad met een SC 1 achter. Dit is eigelijk een qualifiyer band : 10 a 15 ronden supergrip en in één keer is het afgelopen.


Hmm, moet ik het dus na een rondje of 7 rustig aan gaan doen :(

Deze achterband heeft volgens opschrift 8 rondjes Assen achter de rug :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan