T(R)500 Suzuki wederopstanding!

T500: Bladblazer of Bekerwinnaar?

  • ja

    Stemmen: 9 64,3%
  • nee

    Stemmen: 5 35,7%

  • Totaal aantal stemmers
    14

dalman

MF veteraan
18 nov 2003
2.085
1
Meteren
Hier kun je de vorderingen van Erwin & Willem zien in hun pogingen om een Suzuki (G)T500 om te toveren in een TR achtige 500, waarmee we in het voorjaar de banen van de SAM onveilig willen maken!
 
Laatst bewerkt:
En zo begon t...
Heb m ooit gekocht, 3 jaar geleden, 'for old times sake'... Zat vroeger altijd achterop bij mijn vader op eenzelfde exemplaar. Lang stil gestaan, schimmel verzameld.
Toen 'ie eenmaal liep was t al snel een beetje saai. Ombouwen dus die hap, was het idee!


full
 
Laatst bewerkt:
En ja, we hebben nog van alles te koop. Tank, zijdeksels/olietank, velgen, heule mooie uitlaten, tellers, koplamp, klein grut, dat soort gedoe.
 
De sloopfase is gestart!
Inmiddels 100.000 foto's via allerlei links bekeken, dingen gekocht (rem schakelsetje, toerenteller, akront achtervelg, 2e schijf, GT750 ondervorkpoot, t350 achtervork, buisjes voor frameversteviging, enzovoort.
full
 
Laatst bewerkt:
Hier kun je de vorderingen van Erwin & Willem zien in hun pogingen om een Suzuki (G)T500 om te toveren in een TR achtige 500, waarmee we in het voorjaar de banen van de SAM onveilig willen maken!

PS Moderator... Kan ik de naam van dit topic nog ergens wijzigen?

FF rechts bovenin op het gele driehoekje klikken ;)
 
Had ik maar een T350 achtervork. Scheelt veel laswerk! Maar hoe kom je aan een hartstikke zeldzame T350 achtervork? Gewoon: 1 x vragen bij iemands motorhuis... Piece of cake. Haha!
full
 
En na wat bier en oliebollen vandaag ff ouwe velg eraf en de hele boel voor proef ingespaakt in de akront. Nou nog nieuwe spaken en de naaf schoonparelen en dan issie mooooi! Erwin, ouwe tovenaar...

:9~
full
 
Laatst bewerkt:
Das de naam van mijn topic (waar niks gebeurd :z ). Ben benieuwd hoe dit project verloopt! Maaruh, moet het blok/frame niet van voor '72 zijn om mee te mogen doen? Of zou ik mijn T500M van '75 er ook doorheen kunnen krijgen?
 
Heb je onderdelen nodig, ik kan je het nodige wel leveren.
Ook een manuel voor een TR500.
Kijk maar eens op mijn website, ik ben er zelf ook een aan het bouwen, ik ben bijna klaar.
De sloopfase is gestart!
Inmiddels 100.000 foto's via allerlei links bekeken, dingen gekocht (rem schakelsetje, toerenteller, akront achtervelg, 2e schijf, GT750 ondervorkpoot, t350 achtervork, buisjes voor frameversteviging, enzovoort.
[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan