T(R)500 Suzuki wederopstanding!

T500: Bladblazer of Bekerwinnaar?

  • ja

    Stemmen: 9 64,3%
  • nee

    Stemmen: 5 35,7%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Hoppa, daar zit de zelfde structuur in als de tank. Kan je hem ophalen en bekleden Erwin.

full
 
:9~ mooie honda remtrommel van buda, hebben wij ook *O* [afbeelding]

ik heb alles gepolijst })

klinkt nogal lullig maar niet te hard gaan remmen want ze willen heel graag scheuren |(
Ik zie dit nu pas,ik had "vroeger" een Fontana voorrem trommel en remde de stalen mantel los van het alm (spannend) maar dat liep goed af, Fontana wist van niks ,de oplossing ,ja die hadden ze niet. :N maar op de lokale autosloop twee trommels (bmw) gehaald,alm en trommels op elkaar pas laten draaien erin" krimpen" borgen met 3 splijt stiftjes tussen alm en staal en ik heb er nog jaren mee geremd en was toen iets van 100 gulden kwijt misschien iets om na over te denken mocht de boel kapot gaan :] :]
full
 
Ik zie dit nu pas,ik had "vroeger" een Fontana voorrem trommel en remde de stalen mantel los van het alm (spannend) maar dat liep goed af, Fontana wist van niks ,de oplossing ,ja die hadden ze niet. :N maar op de lokale autosloop twee trommels (bmw) gehaald,alm en trommels op elkaar pas laten draaien erin" krimpen" borgen met 3 splijt stiftjes tussen alm en staal en ik heb er nog jaren mee geremd en was toen iets van 100 gulden kwijt misschien iets om na over te denken mocht de boel kapot gaan :] :] [afbeelding]

:9~ mooie trommel, daar heb ik wel een fiets voor waar hij in kan O-)

dat is het probleem niet deze buda trommel bestaan uit 2 delen (links en rechts) die aan elkaar worden gelast aan de binnenkant en dat wil wel kapot gaan -O-
 
Fontana rem, Borani velg , alm spaken en een KR 96" peerband"
Staat helaas ergens in een schuurtje weg te kwijnen,de man aan wie ik hem verkocht had (30 jaar geleden) heeft hem al snel omgewisseld door schijven en helaas leeft de beste man ook niet meer Maar de motor is vorig jaar pas van eigenaar veranderd ,met schijven :] :]
 
Fontana rem, Borani velg , alm spaken en een KR 96" peerband"
Staat helaas ergens in een schuurtje weg te kwijnen,de man aan wie ik hem verkocht had (30 jaar geleden) heeft hem al snel omgewisseld door schijven en helaas leeft de beste man ook niet meer Maar de motor is vorig jaar pas van eigenaar veranderd ,met schijven :] :]

ben benieuwd of je nog achter dat wiel kunt komen :?
 
Een Honda 500, de rem kwam uit de Racer van Frank Lemstra,hij wilde aan schijfremmen beginnen,en ik vond die Fontana wel heftig,dus ruilen :} :} Ik had bij de firma Leeuwenkamp er remvoering Ferodo AM4 op laten zetten geweldig :Y

Fototje van m,n honda(op een Suzuki forum)
full
 
Gave foto's :} en mooie motoren!! Zonde dat die Honda staat te verpieteren, kan je hem niet terugkopen??
 
De beste man is niet zo groot neem ik aan?
Die T500 lijkt wel een Goldwing vergeleken bij hem :? (let wel: ik overdrijf nog wel eens.... ;) , maar toch..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan