T stuk voor kuip - op maat - carbon ? alu ?

Frederico76

Rookie
17 nov 2014
13
0
Belgie
Hallo,
Heeft er iemand tips waar je een T stuk voor een kuip kan laten op maat maken aan een vriendelijke prijs ? Ik heb op mijn honda CB400F een T stuk gemonteered (gelast staal), maar vind dit nogal zwaar en ik vertrouw dit niet echt. Dus ik zoek een sterk alternatief dat lichter is.

Het huidige stuk is ook beetje scheef gelast en komt niet laag genoeg, dus de hoek moet wat lager.

Tips zijn welkom !
 

Bijlagen

  • CB400F Honda. (1).jpg
    CB400F Honda. (1).jpg
    169,6 KB · Weergaven: 8
  • CB400F Honda. (3).JPG
    CB400F Honda. (3).JPG
    107,8 KB · Weergaven: 5
Zou eerst eens goed kijken naar de plek van je kuip
ziet er uit dat deze flink stuk teveel naar voren zit
Voorbeeld
RE-Domiracer.jpg

De voorkant ( dus niet die neuscone ) van de kuip zou minofmeer gelijk met de wielas zitten
Hi,
Ik vind ook dat die te veel naar voor staat.
Problem is dat ik dat mijn stuurradius moet kleiner maken. Anders raak ik de tank of de kuip vooraan.
Als ik meer achteruit ga raak ik mijn knien.ik zou dat kunnen oplossen door de Kuip ter hoogte van de knie iets meer naar binnen te buigen...
Ik zal nog eens bekijken hoe ik dat kan oplossen.
Tips? Kniepositie, stuurradius, ...

Trouwens mooie foto. Zo zou het moeten.
Mijn neus staat iets te veel naar boven. Als ik dat aanpas zaldat al een andere look geven.

Tx vr de reactie!
 

Bijlagen

  • FE0651BF-D071-405C-9296-E5179621E3C3.jpeg
    FE0651BF-D071-405C-9296-E5179621E3C3.jpeg
    129,3 KB · Weergaven: 4
Ik heb vroeger met een V50 gereden met een vergelijkende kuip erop
Kan helaas geen foto meer vinden daar het eind jaren 70 was .
Voor een beeldvorming van je stuur uitslag maak eens een foto van de andere kant met je stuur op maximale verdraaiing.
Kuip kan bij je knieën altijd wat ingekort worden hij lijkt me wat lang daar ( kan ook gezichtsbedrog zijn door de hoek van de foto)
 
Ik heb vroeger met een V50 gereden met een vergelijkende kuip erop
Kan helaas geen foto meer vinden daar het eind jaren 70 was .
Voor een beeldvorming van je stuur uitslag maak eens een foto van de andere kant met je stuur op maximale verdraaiing.
Kuip kan bij je knieën altijd wat ingekort worden hij lijkt me wat lang daar ( kan ook gezichtsbedrog zijn door de hoek van de foto)
Ik zal eentje maken, maar zal voor binnen een week zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan