T' wordt geen BMW maar een GSX60F uit 1995 !

Gpzje

Die hard MF'er
28 nov 2002
908
0
Nabij Amsterdam
Beste motorvrienden,

Enige tijd geleden heb ik een vraag gesteld over een K75 (buurman)
Door een onvoorziene tegenslag is mijn budget helaas een stuk minder geworden, dus de BMW gaat niet door :(
Ik heb nu zo goed als wat een Suzuki GSX600F uit 1995 gekocht.
De moto heeft 56.000 op de teller, maar is altijd goed onderhouden en ziet er nog best goed uit. Ik weet dat het best veel km's zijn, maar ja aangepast aan het budget :) Ik denk wel dat het weer een stapje beter is dan mijn Gpzje.
Ondanks dat het niet de planning was, ben ik er best blij mee, ik kan niet wachten tot het (nog)beter weer wordt :)
De motor is van een collega en hij gaat hem nog eff een onderhoudsbeurt geven en nog wat vervangen. Daarna.....ist ie van mij ! :)
Wie heeft er nog meer een en vertel er eens over, wat zijn de ervaringen !
Wat hebben jullie gedaan om hem iets op te leuken, of was dat niet nodig?
Ik zat er zelf aan te denken om die taartschep van de numerplaat verlichting eraf te halen.

Alvast bedankt !

Chips, wilde geen poll aanmaken, maar een foto plaatsen !
 


full
 
t Gaat niet om het kleurtje, maar om de prestaties 8-)

Hihi, over de prestaties kan ik echt geen zinnig woord zeggen.
Zat net eff te neuzen in het topic"de lelijkste motor" daar wordt je als GSX rijder niet echt vrolijk van ;(
Ik vind zelf de voorkant niet super, maar verder vind ik het best een mooie fiets!
 
Hihi, over de prestaties kan ik echt geen zinnig woord zeggen.
Zat net eff te neuzen in het topic"de lelijkste motor" daar wordt je als GSX rijder niet echt vrolijk van ;(
Ik vind zelf de voorkant niet super, maar verder vind ik het best een mooie fiets!
Leuke fiets :)

En t gaat erom of JIJ het een mooie motor vindt ;)
 
Ik heb een GSX600F (zelfde type) gehad en die is me goed bevallen. Je moet hem wel op toeren houden om snel te gaan, maar dan gaat-ie ook als de brandweer :P . Hij heeft bij lagere toerentallen weinig trekkracht; hij schreeuwt er dus om om op toeren gejaagd te worden. Als je hier zenuwachtig van wordt, schakel je gewoon door naar de hoogste versnelling en zul je ontdekken dat je er ook heel goed ontspannen mee kunt toeren :] . Veel plezier ermee! Zal wel lukken denk ik.
 
Gefeliciteerd met je aanwinst!
veel :] plezier.

Enne het maakt niet uit hoe je motor er uitziet, of welk merk het is, als jij er lekker op rijdt dan heb je de juiste te pakken ;)
 
Hihi, over de prestaties kan ik echt geen zinnig woord zeggen.
Zat net eff te neuzen in het topic"de lelijkste motor" daar wordt je als GSX rijder niet echt vrolijk van ;(
Ik vind zelf de voorkant niet super, maar verder vind ik het best een mooie fiets!
Als je er zelf maar blij mee bent dat is het belangrijkste iedereen zijn smaak
 
Mooi bakkie hoor :) ... staat wel voor veel probleemloze km's. Je kwam ze vroeger best wel vaak in de Alpen tegen en zo.
 
Hihi, over de prestaties kan ik echt geen zinnig woord zeggen.
Zat net eff te neuzen in het topic"de lelijkste motor" daar wordt je als GSX rijder niet echt vrolijk van ;(
Ik vind zelf de voorkant niet super, maar verder vind ik het best een mooie fiets!

Volgens mij gold dat meer voor het nieuwere model :r (die ik zelf ook oerlelijk vind) met die ronde vormen overal.

Vind ik deze een stuk fraaier :)
 
Super dat ik zoveel leuke reacties krijg !
Ben ook erg blij met het vooruitzicht dat ik straks op mijn "nieuwe"motor mag toeren! :]
We zouden eigenlijk eens een grote MF meeting moeten houden ! *D
Ik hoop dat de sneeuw heeeeeeel snel pleite is !
Thanxs ! :)
 
Smaken verschillen, maar de NIEUWE gsx-f modellen vind ik juist niet mooi, terwijl ik de oude wél mooi vind.

Wat betreft de motor zelf: 't is een redelijke allrounder. Je kunt ermee toeren en je kunt wat hoger in de toeren rijden: dan gaat ie wat sportiever :]

't Is natuurlijk geen supersport, maar wél een lekkere fiets. Mocht je meer info willen/de gsx-f definitief in je bezit hebben, dan kun je altijd hier ff rondneuzen: www.gsxfclub.nl

Happy driving

Bijna vergeten te zeggen: tips om de taartschep eraf te halen/andere aanpassingen te doen staan in het forum op bovenstaande link
 
Smaken verschillen, maar de NIEUWE gsx-f modellen vind ik juist niet mooi, terwijl ik de oude wél mooi vind.

Wat betreft de motor zelf: 't is een redelijke allrounder. Je kunt ermee toeren en je kunt wat hoger in de toeren rijden: dan gaat ie wat sportiever :]

't Is natuurlijk geen supersport, maar wél een lekkere fiets. Mocht je meer info willen/de gsx-f definitief in je bezit hebben, dan kun je altijd hier ff rondneuzen: www.gsxfclub.nl

Happy driving

Bijna vergeten te zeggen: tips om de taartschep eraf te halen/andere aanpassingen te doen staan in het forum op bovenstaande link

Thanxs!
Ben inmiddels geregistreerd !
 
Terug
Bovenaan Onderaan