't zit me niet mee ..

Sw@tLorD

MF veteraan
26 apr 2003
2.223
1
Antwerpen / België
Ongeluk, ja dat achtervolgt me nu de laatste tijd, als ik in de buurt kom van dat stuk plastic.
Jullie herinneren mss nog mijn schuiver? Herstellingskosten waren +-250 euro, wat nog heel goed mee viel. (Nieuw: Linker luchthapper, radiotorsupport, achterremhevel, stuur).
Kom ek gisteren terug thuis na een maandje vakantie. Kom ik te weten dat door een kl*testorm hij omgewaaid was. Op het eerste zicht leek alles ok ... maar mooi niet! rubbere gashendel beetje gescheurd, frame licht beschadigt aan het achterwiel en nieuwe voorremhendel ook beschadig '( ... maar het ergste was dat dat zooitje was beginne te roeste , ook de ketting :( Ik snel paar winkels afgereden, en dan een zeil, chroompasta, kettingspray met antiroest, paar schuurpapiertjes en zilverspray gekocht. 5 uur heb ik ligge schrobbe om alles wat op te schuren en terug wat onzichtbaar te maken met de spray. Alles is goed gelukt en i kwas weer een gelukkig man ...



Nu denkte dat ik het gehad heb ? Neen
Ik zet 'm op stuurslot. 2 uurtjes later wil ik naar een vriend rijden, wil ik het stuurslot losmake...WTF HIJ GAAT NIET OPE :( :( |( Ik trekke en met dat sleuteltje zitte prutse, maar NIETS ... GRRR Heel het stuurslot kunne verwijderen. Het pinnetje was afgebroken en blijven steken. Wss door de val tijdes de storm, was het al bijna afgebroken en dan heeft het het gisteren begeven.

Het is natuurlijkn iet het ergste wat iemand kan overkomen. Omdat er hier veel mensen met meer ongeluk of verdriet zijn.
Maar het dit is ook wel k*t.
 
AU :X

das niet zo'n fijne thuiskomst.....

Maar iig WELKOM THUIS *D
Nu KAN je weer motorrijden, das toch ook wel weer leuk of nie!
 
Geluk bij een ongeluk is dat het pennetje van je stuurslot breekt terwijl je motor stilstaat.


Wel eens aan gedacht wat er had kunnen gebeuren als dat tijdens het rijden was gebeurd.
 
Geluk bij een ongeluk is dat het pennetje van je stuurslot breekt terwijl je motor stilstaat.


Wel eens aan gedacht wat er had kunnen gebeuren als dat tijdens het rijden was gebeurd.

Ja vandemorgent zelfs. He had echt slecht kunnen aflopen als het pennetje was afgebroken en naar het stuur was geschoven terwijl ik een bocht naar links zou nemen. Ik zou mooi in het tegenliggend verkeer terecht kunnen komen of een gevel in ...
Zoals je zei Geluk bij een Ongeluk ... '( :X
 
Laatst bewerkt:
wacht ff, je heb je motor buiten laten staan terwijl je op vakantie was :?
Zelfs als ik geen schuur had, zou ik em binnen zetten (ALS het ZOU kunnen, dan doe ik dat).

MAargoed, suc6 met de herstelwerkzaamheden...en enjoy your ride :)
 
wacht ff, je heb je motor buiten laten staan terwijl je op vakantie was :?
Zelfs als ik geen schuur had, zou ik em binnen zetten (ALS het ZOU kunnen, dan doe ik dat).

MAargoed, suc6 met de herstelwerkzaamheden...en enjoy your ride :)

We zijn 2 maand geleden verhuisd en hebben geen garage '( en zelf had ek geen zeil kunne kope omdat ik direct vertrok. Ik had het nog aan me moeder gevraagd ma toen ze in de winkel was, wist ze niet wat te kope |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan