'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Weet iemand de Hasselterdijk, die wou ik vanaf de Twistvlietbrug op..maar dat mag dus niet alleen bestemmingsverkeer.

Mag je die vanaf de Werkerlaan in Stadshagen en dan via de Ruimzichtweg wel op ?
 
Weet iemand de Hasselterdijk, die wou ik vanaf de Twistvlietbrug op..maar dat mag dus niet alleen bestemmingsverkeer.

Mag je die vanaf de Werkerlaan in Stadshagen en dan via de Ruimzichtweg wel op ?
Ja, vorig jaar in ieder geval nog wel.
Omgekeerd, vanaf Hasselt mag je tot Ruimzichtweg en dan moet je er af (Verboden, alleen voor aanwonenden)
 
Ja, vorig jaar in ieder geval nog wel.
Omgekeerd, vanaf Hasselt mag je tot Ruimzichtweg en dan moet je er af (Verboden, alleen voor aanwonenden)

Ik ben er toen vanaf die Twistvlietbrug klein stukje ingereden en weer gekeerd..en dacht ga even links af die Twistvlietbrug over (het was even druk op die kruising dus dat bord gemist alleen voor bussen en taxies, zag ik later op googlemaps omdat je bij die bussluiskomt)

Staan daar ook registratiecamera's op die brug? Zoals op de Kerkstraat bij het BBH/Hotel..of heb ik geluk gehad ?

Zie nu wel deze staan op google maar...

nm0jx4xls79.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is een ander bord dan bij bijvoorbeeld het ter pelkwijkpark. Ik gok dat dit puur bediening op afstand mbv cameratoezicht is.
 
Iemand nog gereden? Ik zaterdag nog even. Motor is weer klaar. Eerst weer even alleen om het gevoel weer even terug te krijgen...

full
 
Ik heb zo'nbeetje de hele week motor gereden. Zaterdag overdag geen tijd gehad, 's avonds nog een feestje bij vrienden. Mooi ommetje die kant op gemaakt en lekker met de motor gegaan :]
 
Hoi allemaal,

Lees al een aardig tijdje mee op het forum, maar kom er vandaag pas achter dat er ook een 038 topic is 8-) Bij deze nog maar even hier voorstellen: Anne-Greet uit Zwolle.
Rij veel in m'n eentje rond, maar lijkt me leuk om ook eens met een groep te gaan rijden *D
Hieronder m'n bike, vorig jaar gekocht.
full
 
Welkom in dit topic :)

Rijdt zelf ook wel eens in groep, maar alleen rijden vind ik net zo leuk. Je zit er toch net ff anders op wanneer je in groep rijdt. In mijn ervaring gaat het in groep toch allemaal net ff iets harder (30km/u harder dan toegestaan geen uitzondering) waar ik het alleen bij 80 op een 60 stukje bijvoorbeeld wel prima vindt.

Niet dat ik niet harder zou durven overigens :P Maar de boetes in dit land zijn alles behalve een geintje (uiteraard) en zonder rijbewijs is het voor mij een beetje lastig om geld te verdienen, dan moet je wat :)
 
Hoi allemaal,

Lees al een aardig tijdje mee op het forum, maar kom er vandaag pas achter dat er ook een 038 topic is 8-) Bij deze nog maar even hier voorstellen: Anne-Greet uit Zwolle.
Rij veel in m'n eentje rond, maar lijkt me leuk om ook eens met een groep te gaan rijden *D
Hieronder m'n bike, vorig jaar gekocht.[afbeelding]
Welkom!! Nice bike!
 
Welkom in dit topic Anne-Greet. Mooie bike trouwens.We hebben ook een 038-MF-app-groep waar afspraken voor ritjes gemaakt worden.
Vandaar dat hier op MF niks meer gebeurt. Wie is de beheerder van deze 038-MF-groep?
 
Welkom anne-Greet!

Anders doen jullie er wat aan;-). Komt nooit iemand met voorstel ofzo. Heb het een poos terug al is geprobeerd.

Maar prima, een nieuweling in de groep moet toch wel ff ‘gevierd’ worden!

Zondag? Wie durft?!?

Ik ben van de partij!


((Tazz, eind sept kom ik wel kopje suiker halen:p))
 
Anders doen jullie er wat aan;-). Komt nooit iemand met voorstel ofzo. Heb het een poos terug al is geprobeerd.
Ik heb onlangs ook wat geprobeerd maar geen enkele reactie. Maar als het allemaal via een whatsapp groep gaat ....
Zondag? Wie durft?!?

Ik ben van de partij!
Prima, hoe laat en waar?
((Tazz, eind sept kom ik wel kopje suiker halen:p))
Prima. Welkom!
 
Als er zich verder niemand meldt dan starten we wel vanaf meppelt rond 13u,

En als er nog meerdere mensen zich melden doen we oud en vertrouwd bij de IJsselhallen @ Zwolle

Dus wie gaat er nog meer mee voor een MF-ritje zondag?
 
Ik wil wel.. Maar ik moet werken en nog een nieuwe kettingset monteren voor maandag :(
 
Om dan maar een andere (voor mij althans) MF038 traditie er bij te halen: gratis hamburgers en de nieuwste motoren rijden bij TT Motoren volgrnde week zaterdag.

Wie komt, wie komt? Ik probeer aanwezig te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan